To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-19
Szczecin: Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Numer ogłoszenia: 184433 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126121 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "Klub 13 Muz", pl. Żołnierza Polskiego 2, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 433 79 87, faks 91 433 79 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja elewacji od ul. Tkackiej i Plac Żołnierza Polskiego budynku, w którym mieści się siedziba Domu Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 (budynek trójkondygnacyjny, podpiwniczony, wpisany do ewidencji zabytków) wraz z uzyskaniem pozwolenia, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi do wykonania bieżącej konserwacji elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz, stanowiącymi załącznik nr 10. 2.Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace prowadzące do osiągnięcia celu, o którym mowa w ust. 1, w szczególności: 1) w zakresie uzyskania pozwolenia, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: a) przygotowanie wniosku i programu prac konserwatorskich, oraz skompletowanie pozostałych niezbędnych dokumentów; b) złożenie wniosku do właściwego organu; c) udzielanie niezbędnych wyjaśnień lub uzupełnień w toku postępowania. d) dostarczenie ostatecznego pozwolenia do siedziby Zamawiającego. 2) w zakresie prac bieżącej konserwacji: a) wykonanie oczyszczenia elewacji, b) wzmocnienie istniejących tynków gruntem, c) naprawa spękań, rys, uszkodzeń , złuszczeń wyprawy elewacyjnej, d) malowanie elewacji kolorem wg. wskazań Miejskiego Konserwatora Zabytków, e) malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymiana przepierzenia blacharskiego (rynny), g) demontaż kolców ochrony przed ptakami i montaż kolców ochrony przed ptakami, h) usunięcie haków (pozostałych po banerach reklamowych), i) prace przygotowawcze i porządkowe; j) utrzymanie czystości i porządku podczas prowadzonych prac; k) dostarczenie, montaż i demontaż wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; l) przygotowanie wniosku o zajęcie pasa drogowego, jeżeli zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu umowy, oraz załatwienie wszystkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego; ł) wszelkie inne roboty konieczne do wykonania w celu zrealizowania przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PATRIK-ART Piotr Dziemianowski
jakie przetargi wygrała firma
PATRIK-ART Piotr Dziemianowski
- Pracownia PATRIK-ART Piotr Dziemianowski, ul. K. jadwigi 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138015,16
Oferta z najniższą ceną: 138015,16 / Oferta z najwyższą ceną: 138211,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa interaktywnych standów multimedialnych z transparentnymi ekranami OLED w ramach rozwoju Centrum Egzaminów Testowych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa sterowanego cyfrowo 6-osiowego robota przemysłowego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach zad. inwest. pn. ,,Modernizacja laboratoriów naukowo-dydaktycznych ...."
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach.
- REALIZACJA ZALECEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PPOŻ. W REJONIE DZIAŁANIA SOI MOSTY I SOI CHOSZCZNO
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w rejonie działania SOI Szczecin Podjuchy
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomości Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy al. Zjednoczenia 34
- Zagospodarowanie części terenu działki nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie, w celu odsunięcia wód opadowych od budynków.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.