eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › SPZOZ APMED / 2009 / RPOWP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Sokółka: SPZOZ APMED / 2009 / RPOWP
Numer ogłoszenia: 18440 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 64, faks (085) 722 04 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ APMED / 2009 / RPOWP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu i aparatury medycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa VI: Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury z zakresu opieki zdrowotnej, współfinansowany ze środków dotacji rozwojowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr. 2, 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium dla grup w których Wykonawca składa ofertę. Szczegóły dotyczące wadium § 8 SIWZ. Wadium należy wnieść do dnia 13.02.2009 r do godziny 10.00. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości brutto zamówienia najpóźniej w dniu zawarcia umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp 5)Wykażą zgodność asortymentu z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 6)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 7)wypełniony w całości dodatek nr. 1, 2, 5, 6 (formularz oferty; asortymentowo cenowy; wymagane warunki techniczne, wykaz dostaw) 8)dowód wniesienia wadium W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający : 1. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający : Zamawiający nie wymaga. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga: 1) dokumentów potwierdzających, iż oferowane urządzenie medyczne może być stosowany w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o Wyrobach Medycznych jeśli są wymagane. 2) Do oferty dołączyć czytelny dokument z którego ma jednoznacznie wynikać, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem strony i numeru pozycji asortymentu której dotyczy (katalog). 4) Należy spełnić warunki określone w dodatku nr 5 do SIWZ wymagane warunki techniczne urządzeń Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, której mowa w art.9 ust.3 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40, pokój 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka; ul. Gen. Sikorskiego 40, sekretariat - pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa VI: Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury z zakresu opieki zdrowotnej, współfinansowany ze środków dotacji rozwojowej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa IA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem funkcji życiowych pacjenta, Moduł (monitor) zwiotczenia mięśniowego. Wielkość i zakres zamówienia opisane w SIWZ DOdatek nr 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa IIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny dla dzieci i dla doroslych, respirator transportowy z opcją pracy ciągłej. Wielkość i zakres zamówienia opisane w SIWZ Dodatek nr 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa IIIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa. Wielkość i zakres zmówienia opisane w SIWZ Dodatek nr 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa IVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG. Wielkość i zakres zamówienia opisane w SIWZ Dodatek nr 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.