eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Wrocław: Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 184379 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135463 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych związanych z przebudową budynku Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9-13 we Wrocławiu. 1.PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU: a) Wysokość obiektu: 4-5 kondygnacji nadziemnych, jedna kondygnacja podziemna ; b) Powierzchnia zabudowy : 465 m2; c) Powierzchnia użytkowa: 1291,42 m2 d) Kubatura budynku:7604 m3; e) Długość budynku: ok. 30,5 m, szerokość do 19,85 m; 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załączniki nr 8, 8a, 8b, 8c do SIWZ, dokumentacji projektowej na wszystkich etapach realizacji inwestycji (projekty budowlane, wykonawcze, ewentualne projekty zamienne oraz warsztatowe), uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie, na podstawie tej dokumentacji, robót budowlanych określonych w ww. Programie funkcjonalno-użytkowym. W procesie projektowym oraz w procesie realizacji inwestycji należy uzyskać wszelkie wymagane decyzje administracyjne, uzgodnienia oraz pozwolenia, aprobaty, licencje, atesty. Główne założenia programowe to: a) dostosowanie budynków do obowiązujących przepisów technicznych, w tym zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych; b) dostosowanie budynków do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej; c) modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznej 3.Prace projektowe (Część projektowa) Kompletna dokumentacja projektowa, (branże: architektura, konstrukcja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja wentylacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja AV, projekt regałów jezdnych) wchodząca w zakres zamówienia, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane objęte zamówieniem, powinna zawierać: a) projekt budowlany b) projekty wykonawcze c) przedmiary robót, d) kosztorys robót budowlanych e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót f) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W ramach branży elektrycznej należy też wykonać projekt instalacji telewizji dozorowej, projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu, projekt sieci okablowania strukturalnego. 4. Roboty budowlane (Część wykonawcza) Roboty budowlane uwzględnione w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) obejmują prace związane z dostosowaniem obiektu do wymagań osób niepełnosprawnych, a także z przeniesieniem biblioteki na parter budynku, w miejsce po zlikwidowanym lokalu gastronomicznym oraz prace związane z dostosowaniem obiektu do innych przepisów budowlanych, w tym przepisów ochrony przeciwpożarowej. Uwaga ! Obiekt będzie użytkowany nieprzerwanie w trakcie trwania robót budowlanych, tzn. roboty wykonywane będą w budynku czynnym i użytkowanym przez 7 dni w tygodniu (w godzinach 7:30 do 20:00.) Zakres robót: a) powiększenie otworów drzwiowych do wymaganych przepisami budowlanymi, wymiana drzwi , w tym zastosowanie drzwi przeciwpożarowych w określonych miejscach; b) przebudowa klatek schodowych, w tym przesunięcie biegów w klatce K2, dostawienie i likwidacja stopni lub biegów, likwidacja nosków w stopniach, wymiana barierek na barierki o wysokości 110 cm ) zamurowanie otworów w ścianie obudowy klatki schodowej K1; c) wprowadzenie windy osobowej w duszę klatki schodowej K2 ( winda na zamówienie specjalne) wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i obniżeniem poziomu posadzki w miejscu podszybia; d) wprowadzenie małego dźwigu serwisowego o napędzie hydraulicznym do przewozu książek z piwnicy na parter wraz z koniecznymi wyburzeniami ścian i stropu; e) wprowadzenie podnośnika dla niepełnosprawnych z poziomu ulicy na poziom parteru, usuniecie stopni schodów zewnętrznych i obniżenie poziomu posadzki w holu do poziomu chodnika przed wejściem do budynku; f) wprowadzenie instalacji hydrantowej DN25; g) przebicie otworów w ścianach piwnicznych w celu usprawnienia komunikacji; h) wymiana okien na granicy z obiektem przy ul. Kuźnicza 42 na okna o klasie odporności ogniowej EI 60, nieotwieralne; i) montaż systemu sygnalizacji pożaru (SSP) obejmującego cały obiekt w tym sterujący systemem oddymiania; j) wymiana wybranych okien na ostatniej kondygnacji na systemowe okna oddymiające z siłownikiem; k) wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego o natężeniu minimalnym 5 lux w osi drogi ewakuacyjnej i czasie pracy awaryjnej min 2h. obejmującego strefy: klatki ewakuacyjne, wejścia do obiektu, korytarze (łączniki klatek ewakuacyjnych); l) wykucie otworów oddymiających w nadprożach ściany klatki schodowej K2 (bezpośrednio pod stropem); m) wyposażenie budynku w gaśnice w ilości min 2kg masy środka gaśniczego na 100 m2 - zapewniając do nich długość dojścia nie większą niż 30m; n) oznakowanie dróg ewakuacyjnych, urządzeń i sprzętu znakami przeciwpożarowymi; o) montaż wyłazu dachowego o klasie odporności ogniowej EI 30; p) zastąpienie stopni wyrównawczych na piętrach pochylniami; q) przebudowa toalety na 1. piętrze na toaletę dla osób niepełnosprawnych; r) przebudowa holu wejściowego; s) modernizacja instalacji elektrycznej; t) przebudowa pomieszczeń socjalnych na IV piętrze; u) przeniesienie pomieszczeń biblioteki na parter, wyposażenie pomieszczenia księgozbiorów i magazynu w regały jezdne; v) wydzielenie pomieszczenia serwerowni; w) malowanie ścian i sufitów; x) uzupełnienie posadzek i tynków w miejscach wyburzeń; y) wykonanie posadzek z konglomeratu kamiennego - lastrico (terazzo)- dotyczy schodów, holu i korytarzy łączących klatki schodowe. 4. Szczegółowy zakres prac opisuje Program funkcjonalno-użytkowy, opracowany przez dr inż. arch. Marka Skorupskiego, zawierający: Załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy - część opisowa Załącznik nr 8a - Koncepcja - część rysunkowa Załącznik nr 8b - Inwentaryzacja Załącznik nr 8c - Ekspertyz p. poż..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BGS System Jerzy Garbino, ul. Kamienna 31/51, 53-307 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1620867,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1460010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1460010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1460010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.