Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY z możliwoscią składania ofert częściowych
I CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA PACZEK ŚWIĄTECZNYCH DLA DZIECI
II CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 184379 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY z możliwoscią składania ofert częściowych I CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA PACZEK ŚWIĄTECZNYCH DLA DZIECI II CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - I część do SIWZ ; sukcesywna dostawa artykułów spożywczych którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - II część do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane paczki świąteczne - I część i artykuły spożywcze - II część w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 1 - I część i załączniku nr 1 - II część . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych,( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł określony przez Zamawiającego i wpisać w załącznik nr 1 - rubryka 3 - odpowiednio do części i pozycji, proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą produktu z podaniem producenta , oraz dokładnym opisem parametrów ( waga, pojemność, opis składu ). 4. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostawa transportem Wykonawcy do jednostek administracyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Wszystkie produkty posiadają etykietę zawierającą informacje o produkcie, akceptowana przez Instytut Żywności i Żywienia , 7. Na opakowaniu wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia, 8. Wody mineralne, naturalne, źródlane i stołowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r. 9. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze Oryginalny kod CPV: 15.84.22.00 - Produkty z czekolady Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.22.00 - Produkty z czekolady Oryginalny kod CPV: 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2.4.wykażą się wykonaniem dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców odpowiednio do: I część 100.000 PLN (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane), II część 70.000 PLN (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, 2. strona tytułowa oferty odpowiednio do I, II części(do SIWZ) - wg. załączonego wzoru oferty , wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3. załączniki nr 1 odpowiednio do I, II części (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 4. załącznik nr 2 odpowiednio do I, II części (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 5. załącznik nr 3, nr 4 odpowiednio do I, II części (do SIWZ) projekt umowy podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 3. Załącznik nr 5, nr 6 (do SIWZ) wykaz dostaw, podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o, oświadczenia dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Brak wymaganych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Http://pdzp.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 11:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A, pokój 121 I piętro dnia 18.10.2007 r. o godz. 11,15 °°.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA PACZEK ŚWIĄTECZNYCH DLA DZIECI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - I część do SIWZ ; sukcesywna dostawa artykułów spożywczych którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - II część do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane paczki świąteczne - I część i artykuły spożywcze - II część w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 1 - I część i załączniku nr 1 - II część . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych,( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł określony przez Zamawiającego i wpisać w załącznik nr 1 - rubryka 3 - odpowiednio do części i pozycji, proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą produktu z podaniem producenta , oraz dokładnym opisem parametrów ( waga, pojemność, opis składu ). 4. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostawa transportem Wykonawcy do jednostek administracyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Wszystkie produkty posiadają etykietę zawierającą informacje o produkcie, akceptowana przez Instytut Żywności i Żywienia , 7. Na opakowaniu wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia, 8. Wody mineralne, naturalne, źródlane i stołowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r. 9. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.84.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II CZĘŚĆ - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - I część do SIWZ ; sukcesywna dostawa artykułów spożywczych którą szczegółowo określa załącznik nr 1 - II część do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane paczki świąteczne - I część i artykuły spożywcze - II część w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 1 - I część i załączniku nr 1 - II część . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych,( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł określony przez Zamawiającego i wpisać w załącznik nr 1 - rubryka 3 - odpowiednio do części i pozycji, proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą produktu z podaniem producenta , oraz dokładnym opisem parametrów ( waga, pojemność, opis składu ). 4. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostawa transportem Wykonawcy do jednostek administracyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Wszystkie produkty posiadają etykietę zawierającą informacje o produkcie, akceptowana przez Instytut Żywności i Żywienia , 7. Na opakowaniu wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia, 8. Wody mineralne, naturalne, źródlane i stołowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r. 9. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





