eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa ulicy Batorego w Jarocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Jarocin: Przebudowa ulicy Batorego w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 184347 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137065 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Batorego w Jarocinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy przebudowy ulicy Batorego w Jarocinie na odcinku od ulicy Glinki do siedziby Energa Operator i obejmuje przebudowę skrzyżowania z ulicą Glinki, budowę chodnika i ścieżki rowerowej, zatoki autobusowej oraz rozbiórkę budynków kolidujących w realizacji zadania. Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Batorego ma długość 98,36m, natomiast długości ciągu pieszo- rowerowego wynosi około 363m. Dla jezdni w przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne dwustronne o wartości 2,0 % w kierunku ścieku. Szerokość jezdni wynosi od 6,00m. Projektowany chodnik szerokości 1,50m i pochyleniu 2,0% w kierunki jezdni. Ścieżkę rowerową zaprojektowano o szerokości 2,00m pochyleniu 2% w kierunku jezdni. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: Dla przebudowy drogi ul. Batorego zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchnię: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S 50/70 - gr. 4 cm; - warstwa wiążąca beton asfaltowy AC 16 W 50/70 - gr. 9 cm; - podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - gr. 20 cm; - podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm = 5 MPa - gr. 15 cm Projektowana konstrukcja chodników: W projekcie przewidziano następującą konstrukcję chodników: - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego - gr. 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4: - gr. 5 cm, - podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja zatoki autobusowej: W projekcie przewidziano następującą konstrukcję zatoki autobusowej: - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego - gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4: - gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza: beton cementowy C8/10 - gr. 20 cm, - podbudowa pomocnicza:grunt stabilizowany cementem o Rm = 5 MPa - gr. 12 cm. Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej (od km 0+201,14 do 0+362,78): W projekcie przewidziano następującą konstrukcję ścieżek rowerowych: - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego bezfazowa- gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4: - gr. 5 cm, - podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej (od km 0+000,00 do 0+201,14): W projekcie przewidziano następującą konstrukcję ścieżek rowerowych: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC8S 50/70- gr. 3 cm; - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm; - warstwa mrozoodporna: grunt stabilizowany cementem o Rm = 1,5 MPa - gr. 20 cm. Projektowana konstrukcja zjazdów: W projekcie przewidziano następującą konstrukcję zjazdów: - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru grafitowego - gr. 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4: - gr. 5 cm, podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - gr. 15 cm Zieleń - Zaprojektowano wykonanie humusowania gr. 10cm wraz z obsianiem trawą oraz nasadzenia drzew zgodnie z SST. Odwodnienie pasa drogowego: Odwodnienie projektowanych dróg realizowane będzie powierzchniowo za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych gwarantujących sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do projektowanych wpustów włączonych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz w przypadku chodników i ścieżki rowerowej powierzchniowo na przyległy teren oraz do odtwarzanego rowu. W km 0+180.95 projektowanego ciągu pieszo - rowerowego założono wydłużenie istniejącego przepustu przy zachowaniu istniejącej średnicy wraz z wykonaniem nowej ścianki czołowej i bariery U-11a oraz nabudowanie na przepuście studni fi1000 z wlotem rowu. Dodatkowo zaprojektowano dren fi200 w otulinie z geowłókniny stanowiący połączenie rowu w km 0+040 ze studnią na istn. przepuście w km 0+180.95. Rozbiórka budynków: W celu usprawnienia ruchu samochodowego zaprojektowano przebudowę skrzyżowania z ul. Glinki. Założono korektę geometrii wlotów tak żeby osie ul. Jarmarcznej oraz przebudowywanej ul. Batorego stanowiły jeden ciąg. W wyniku tego dwa budynki zlokalizowane w pasie drogowym ul. Batorego znalazły się w kolizji z projektowanym przedsięwzięciem. Projekt rozbiórki budynków stanowi odrębne opracowanie. Zamawiający dopuszcza równoległe prowadzenie robót objętych zamówieniem z pracami związanymi z przestawieniem słupów oświetleniowych przez inwestora jakim jest ZUK sp. z o.o. Zamówienie dotyczy również nasadzeń zastępczych. Należy dokonać nasadzeń zgodnie z decyzją na wycinkę drzew. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: Przebudowa ulicy Batorego w Jarocinie w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego (na odcinku od ul. Glinki do siedziby ENERGA OPERATOR Rewizja nr 1 materiały przetargowe - zmiana konstrukcji ścieżki rowerowej oraz Rozbiórka budynku świetlicy oraz budynku gospodarczego należącego do Polskiego Związku Hodowców gołębi Pocztowych w Jarocinie. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST/STWiOR, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST/STWiOR, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. 5. Zgodnie z działem VI pkt 13 SIWZ - Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu pn. Ograniczenie emisji zanieczyszczeń oraz poprawa jakości usług komunikacji zbiorowej świadczonych przez Gminę Jarocin w obszarze transportu publicznego, dla którego złożony został wniosek o dofinansowanie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A., Ul. Poznańska 71 a, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415388,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 562127,86

  • Oferta z najniższą ceną: 562127,86 / Oferta z najwyższą ceną: 567012,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.