Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Włocławek: Kurs gastronomiczny
Numer ogłoszenia: 184336 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs gastronomiczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia obejmującego zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu gastronomii. Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych i/lub poszukujących pracy o odpowiednich predyspozycjach do wykonywania pracy na stanowisku kucharza, kelnera, barmana. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych służących znalezieniu pracy lub uruchomieniu własnej działalności gospodarczej. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru, kwalifikacji i badań lekarskich. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 10 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych dla I i II grupy: 300. 5. Egzamin teoretyczny i praktyczny: do 5 godz. Zegarowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie przedmiot zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% zamowienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz.415 ze zm.) Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy . Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy . Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu b) dysponują lub będą dysponować lokalem przystosowanym do realizacji zajęć teoretycznych, znajdującymi się na terenie miasta Włocławek, spełniającym minimalne wymagania określone w CZĘŚCI I pkt 14 SIWZ; c) dysponują lub będą dysponować lokalami przystosowanymi do realizacji zajęć praktycznych w postaci co najmniej jednej restauracji i pubu lub co najmniej jednej restauracji z barem lub co najmniej jednego innego lokalu przystosowanego do realizacji zajęć praktycznych, znajdującymi się na terenie miasta Włocławek. d) dysponują lub będą dysponować sprzętem (urządzeniami, narzędziami, przyborami): - urządzenia fiskalne: co najmniej 5 kas fiskalnych ( po jednej na 2 osoby); - sprzęt kuchenny, kelnerski, barmański: kuchenki, lodówki, roboty kuchenne, garnki, patelnie, stoły, krzesła, obrusy, serwetki, zastawa stołowa, sztućce, drobny sprzęt kuchenny, naczynia szklane (kieliszki do alkoholi, szklanki do drinków, szklanki do piwa), szejkery do drinków, etc., który jest niezbędny do realizacji zajęć praktycznych z Programu szkolenia, o którym mowa w Części I pkt 6 SIWZ. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie lub inny dokument wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy . Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na ppotwierdzebie warunków udziału w postępowaniu a) dysponują lub będą dysponować co najmniej 7 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie części teoretycznej dotyczącej zasad BHP, posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - kwalifikacje zawodowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - doświadczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia/kursu o tematyce bhp. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie części teoretycznej dotyczącej zagadnień gastronomicznych, posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - kwalifikacje zawodowe w zakresie szeroko pojętej gastronomii; - doświadczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia/kursu o tematyce gastronomicznej. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie części praktycznej dotyczącej zajęć z Modułu I - Kucharz, posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - kwalifikacje zawodowe w zakresie szeroko pojętej gastronomii; - minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w zakładzie gastronomicznym jako kucharz. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie części praktycznej dotyczącej zajęć z Modułu II - Barman, posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w zakładzie gastronomicznym jako barman. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie części praktycznej dotyczącej zajęć z Modułu II - Kelner, posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w zakładzie gastronomicznym jako kelner. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie systemu rozliczeń barmańskich i kelnerskich posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie; - kwalifikacje zawodowe w zakresie rachunkowości lub inne odpowiadające tematyce z zakresu systemu rozliczeń; - doświadczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia/kursu o tematyce z zakresu rachunkowości. Co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję wykładowcy w zakresie obsługi kas fiskalnych posiadającą: - wykształcenie wyższe lub średnie ; - doświadczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia/kursu o tematyce z zakresu obsługi kas fiskalnych. Wykonawca może dysponować mniejszą liczbą osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały powyższe wymagania, z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację.Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie lub inny dokument wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówieniaOceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy . Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1. Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 2. Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Preliminarz kosztów zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4. Wykaz produktów spożywczych niezbędnych do ćwiczeń na zajęciach praktycznych zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5. Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacje, certyfikaty systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub inny znak jakości itp), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Warunki sprzętowe i certyfikaty jakości usług - 25
- 3 - Kwalifikacje kady dydaktycznej - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
ul. Kapitulna 24
87-800 Włocławek
Pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek Pok. 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca ! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.