Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Biskupiec: Dostawa aparatury i sprzętu dla Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Numer ogłoszenia: 184308 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax 089 7156208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu dla Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu dla Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem oraz informacjami zawartymi w Arkuszach informacji technicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w następujących pakietach: - Pakiet 1: System do telerehabilitacji (monitoringu EKG, masy ciała, ciśnienia i saturacji) - dla 20 pacjentów -Arkusz informacji technicznych nr 1, - Pakiet 2: Elektrokardiograf i aparaty holterowskie (2xEKG, 2xRR) - Arkusze informacji technicznych nr 2-4, - Pakiet 3: Zestaw typu Nordic Walking (kije, pulsometry) - dla 20 pacjentów - Arkusz informacji technicznych nr 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 36.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 26 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Warunki szczegółowe określone w punkcie 11a) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) Warunki szczegółowe określone w punkcie 11b) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Warunki szczegółowe określone w punkcie 11c) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że prowadzi działalność objętą zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System do telerehabilitacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do telerehabilitacji obejmujący monitoring EKG, masy ciała, ciśnienia i saturacji - dla 20 pacjentów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrokardiograf i aparaty holterowskie ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzą aparat EKG - 1 szt., Rejestrator holetrowski 24-godzinne EKG - 2 szt. i Rejestrator holetrowski 24-godzinne RR - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw typu Nordic Walking..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw typu Nordic Walking, w skład którego wchodzą komplet kijów oraz pulsometr na rękę - dla 20 pacjentów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.41.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Sadowie w ramach realizacji zadania: "Inwestycje w kulturę na terenie miasta Biskupiec"
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu szkoleniowego SERE.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Rotmance dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Dostawa aparatu USG i EKG na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2025
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" z zapleczem sanitarno-szatniowym w Wydminach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.