eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Projekt budowlano - wykonawczy Centrum Turystyki i Kultury w Ścinawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Ścinawa: Projekt budowlano - wykonawczy Centrum Turystyki i Kultury w Ścinawie.
Numer ogłoszenia: 184282 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, fax 076 8412601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.scinawa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano - wykonawczy Centrum Turystyki i Kultury w Ścinawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) projekt remontu i adaptacji na cele kulturalne istniejącego budynku szkoły, b) projekt przebudowy budynku istniejącego kina na sale widowiskową z bufetem oraz kuchnią, c) projekt przebudowy budynku gospodarczego na biurowiec, d) projekt przebudowy budynku byłego zaplecza sanitarnego na stanicę młodzieżową, e) projekt łącznika, f) projekt hotelu, g) projekt dróg dojazdowych i parkingów, h) projekt oświetlenia terenu, i) plan realizacyjny, j) projekt wiaty rowerowej, k) ustalenie warunków, uzyskanie wszelkich niezbędnych porozumień, zgód lub pozwoleń, itp., oraz warunków technicznych i realizacyjnych oraz umów związanych np. z przyłączeniem do istniejących sieci kanalizacyjnych, wodociągowych, c.o., energetycznych i teletechnicznych, z włączeniem oraz zajęciem dróg, organizacją ruchu na czas prowadzenia robót- wraz z wniesieniem stosownych opłat, l) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z (ewentualnym) sporządzeniem raportu o oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, ł) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, m) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla projektowanego zadania, n) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, o) uzyskanie koniecznych uzgodnień. 2) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu następujące opracowania: a) pełnobranżowe projekty techniczne - 6 egz. b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. c) przedmiary robót z zestawieniem czynników produkcji - z podziałem na kolejne etapy (stanowiące wyodrębnione elementy mogące funkcjonować bez konieczności wykonania etapu następnego) - 4 egz. d) kosztorysy inwestorskie - 1 egz. e) dodatkowy egz. dokumentacji na nośniku cyfrowym (CD) w formacie JPG lub PDF oraz DWG - 1 egz. 3) Podstawą graficzną opracowania projektu jest koncepcja architektoniczno-funkcjonalna opracowana przez mgr inż. arch. Jana Potackiego. 4) Wszystkie prace projektowe należy wykonać zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z normami technicznymi i normami rynkowymi. 5) Przedmiot zamówienia nie obejmuje: a) technicznych badań podłoża gruntowego, b) mapy do celów projektowych, które dostarczy Zamawiający wybranemu Wykonawcy w dniu podpisania umowy; c) kompleksu boisk ujętych w wizualizacji koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich dziesięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum trzech zadań polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie obiektów użyteczności publicznej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Wykaz wykonanych zadań określonych w pkt. 8 ppkt. 1) SIWZ - wykonanych w okresie ostatnich 10 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykaz musi zawierać nazwę i adres zamawiającego oraz opis przedmiotu zamówienia. Integralną częścią wykazu muszą być potwierdzenia wykonanych usług przez inwestora.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.