Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Warszawa: Dostawa stanowiska do badań oddziaływań molekularnych
Numer ogłoszenia: 184276 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowiska do badań oddziaływań molekularnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) fabrycznie nowe, kompletne stanowisko do badania oddziaływań molekularnych na które składa się: a) mikroskop sił atomowych (AFM) zintegrowany z odwróconym mikroskopem optycznym wyposażonym w kostki z filtrami do pomiaru fluorescencji i kolorową kamerę cyfrową z oprogramowaniem pozwalającym na rejestrację obrazu, b) elektroniczny system kontroli z oprogramowaniem do akwizycji, analizy i przetwarzania zebranych danych pomiarowych, stacją roboczą i dodatkowymi akcesoriami, 2) pełna dokumentacja techniczno - eksploatacyjna (dokumentacja techniczna i instrukcja obsługi), 3) wyładowanie i wniesienie dostarczonej aparatury do pomieszczenia wskazanego w SIWZ jako miejsce realizacji zamówienia, 4) montaż, instalacja, uruchomienie, testowanie aparatury oraz instruktaż co najmniej dwóch użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji aparatury, 5) usługi autoryzowanego przez producenta mikroskopu sił atomowych serwisu technicznego w okresie gwarancji i okresie pogwarancyjnym zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.42.00 - Mikroskopy z sondą skanującą 38.51.52.00 - Mikroskopy fluorescencyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy dostawy mikroskopów sił atomowych (AFM) o parametrach technicznych porównywalnych z parametrami technicznymi mikroskopu AFM wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia i o wartości porównywalnej z wartością tego mikroskopu oraz potwierdzi spełnianie tego warunku złożeniem dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1 niniejszego ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Specyfikacja techniczna oferowanej aparatury i wszystkich jej elementów przedstawiona w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie: czy oferowana aparatura spełnia wszystkie wymagania minimalne Zamawiającego oraz by możliwe było dokonanie oceny oferty w ramach kryterium parametry techniczne. W specyfikacji technicznej należy bezwzględnie podać dane identyfikujące wszystkie elementy oferowanej aparatury (mikroskopy, kamera, stół antywibracyjny, oprogramowanie) - nazwy producentów, typy/modele/wersje, nr-y katalogowe. 2) Prospekty producentów elementów oferowanej aparatury (w języku polskim lub angielskim lub z tłumaczeniem na język polski jeżeli sporządzone są w innym języku niż polski lub angielski). 3) Opis warunków gwarancji i serwisu przedstawiony w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie czy oferowane warunki gwarancji i serwisu spełniają wymagania Zamawiającego. W opisie należy umieścić informację na temat serwisu technicznego - adres, numery telefonu i faksu, pod które należy zgłaszać awarie, adres poczty elektronicznej. 4) Świadectwo autoryzacji serwisu technicznego wystawione przez producenta mikroskopu AFM wchodzącego w skład oferowanej aparatury.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametry techniczne - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 2) terminu realizacji umowy w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy, montażu, instalacji, testowania lub instruktażu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 51, faks: 22 234-71-01, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.