eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-94/25/2010/G/Dezynfekcja

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Gdańsk: PN-94/25/2010/G/Dezynfekcja
Numer ogłoszenia: 184257 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-94/25/2010/G/Dezynfekcja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - preparatu chlorowego, 750 op. Pakiet nr 2 - preparatu dezynfekcyjno-myjącego, 400.000 L Pakiet nr 3 - preparatu dezynfekcyjno-myjącego, 100.000 L Pakiet nr 4 - preparatu alkoholowy, 2.500 L Pakiet nr 5 - preparatu do szybkiej dezynfekcji, 500 op. Pakiet nr 6 - preparatu do manualnej dezynfekcji, 3.000 op. Pakiet nr 7 - preparatu do szybkiej dezynfekcji, 400 op. Pakiet nr 8 - preparatu do manualnej dezynfekcji, 180.000 L Pakiet nr 9 - preparatu do dezynfekcji narzędzi, 10.000 L Pakiet nr 10 - preparatu do dezynfekcji, 50 op. Pakiet nr 11 - preparatu myjącego, 200 L Pakiet nr 12 - alkoholowego produktu leczniczego, 1.450 L Pakiet nr 13 - preparatów do dozowników do systemu STERISOL, 6.950 szt. Pakiet nr 14 - preparatu do mycia rąk, 1.000 L Pakiet nr 15 - alkoholowego produktu leczniczego, 3.000 L Pakiet nr 16 - emulsji do pielęgnacji i ochrony skóry rąk, 500 op. Pakiet nr 17 - preparatu myjącego, 250 op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunki dla Pakietu nr 1: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu chlorowego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 2: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu dezynfekcyjno-myjącego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 3: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu dezynfekcyjno-myjącego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 4: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu alkoholowego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 5: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do szybkiej dezynfekcji - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 6: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do manualnej dezynfekcji - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 7: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do szybkiej dezynfekcji - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 8: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do manualnej dezynfekcji - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 9: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do dezynfekcji narzędzi - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 10: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do dezynfekcji - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 11: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu myjącego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 12: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę alkoholowego produktu leczniczego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 13: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatów do dozowników do systemu STERISOL - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 14: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu do mycia rąk - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 15: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę alkoholowego produktu leczniczego - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 16: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę środków emulsji do pielęgnacji i ochrony skóry rąk - minimum 3 dostawy. Warunki dla Pakietu nr 17: Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę preparatu myjącego - minimum 3 dostawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na kwotę 29.500,00 zł brutto każda;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Firma posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: a) Pakiet nr 1 - 20.700,00 zł brutto b) Pakiet nr 2 - 22.600,00 zł brutto c) Pakiet nr 3 - 22.800,00 zł brutto d) Pakiet nr 4 - 23.500,00 zł brutto e) Pakiet nr 5 - 32.000,00 zł brutto f) Pakiet nr 6 - 3.000,00 zł brutto g) Pakiet nr 7 - 5.600,00 zł brutto h) Pakiet nr 8 - 33.000,00 zł brutto i) Pakiet nr 9 - 2.800,00 zł brutto j) Pakiet nr 10 - 300,00 zł brutto k) Pakiet nr 11 - 4.800,00 zł brutto l) Pakiet nr 12 - 13.700,00 zł brutto m) Pakiet nr 13 - 74.000,00 zł brutto n) Pakiet nr 14 - 8.500,00 zł brutto o) Pakiet nr 15 - 29.000,00 zł brutto p) Pakiet nr 16 - 3.700,00 zł brutto r) Pakiet nr 17 - 3.500,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) dotyczy Pakietu nr 1, Pakietu nr 2 - decyzję Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych; b) dotyczy Pakietu nr 3 - decyzję Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych lub deklarację zgodności z dyrektywą 93/42 EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; c) dotyczy Pakietu nr 4 - deklarację zgodności z dyrektywą 93/42 EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru oraz opinię PZH HŻ o zastosowaniu do powierzchni kontaktujących się z żywnością d) Pakietu nr 5, Pakietu nr 6, Pakietu nr 7, Pakietu nr 8, Pakietu nr 9, Pakietu nr 10 - deklarację zgodności z dyrektywą 93/42 EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; e) dotyczy Pakietu nr 11 - deklarację zgodności zgodnie z załącznikiem VII dyrektywy 93/42/EEC; f) dotyczy Pakietu nr 12 - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; g) dotyczy Pakietu nr 13 poz. 1 oraz poz. 2 - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub pozwolenie na obrót produktem biobójczym; poz. 3 - potwierdzenie przyjęcia formularza danych do Krajowego Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h) dotyczy Pakietu nr 14, Pakietu nr 16, Pakietu nr 17 - potwierdzenie przyjęcia formularza danych do Krajowego Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; i) dotyczy Pakietu nr 15 pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub pozwolenie na obrót produktem biobójczym 2. Zamawiający wymaga, aby skuteczność działania (stężenie, spektrum, czas) była potwierdzona certyfikatami wydanymi przez laboratoria posiadające certyfikat GLP, na podstawie badań wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego, określonymi w normach PN-EN lub innymi uznanymi międzynarodowo, albo metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Środki do dezynfekcji narzędzi i powierzchni muszą być badane z obciążeniem biologicznym odpowiednim dla warunków brudnych. a) należy dołączyć do oferty ulotki informacyjne zawierające skład ilościowy i jakościowy produktów oraz instrukcje użycia; b) należy dostarczyć karty charakterystyki w języku polskim przygotowane według rozporządzenia UE WE 1907/2006 REACH; c) Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w kartach charakterystyki preparatów nie wymagały szczegółowego i kosztownego postępowania w trakcie stosowania produktów i roztworów użytkowych z niewykorzystanymi roztworami i zużytymi opakowaniami. Dotyczy to między innymi konieczności zapewnienia środków ochrony osobistej innych niż stosowane przez Zamawiającego. W innym przypadku oferta zostanie odrzucona; d) dla wyrobów zarejestrowanych jako kosmetyki nie obowiązuje posiadanie składu ilościowego, należy wymienić główne składniki. Należy dostarczyć potwierdzenie wpisu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis oraz datę. Opłata skarbowa nie jest wymagana, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635); 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w pytaniach i odpowiedziach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Zespół ds Zamówień Publicznych, pok. 091.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Sekretariat Dyrektora, pok. 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.