To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Gdańsk: Remont sal nr 101, 153, 201, 301, 367 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57
Numer ogłoszenia: 184239 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157555 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal nr 101, 153, 201, 301, 367 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7; 45330000-9; 45332000-3; 45310000-3. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont sal nr 101, 153, 201, 301, 367 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty budowlane, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe; b) skucie luźnych tynków; c) uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian farbą lateksową i sufitów farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie; d) czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany; e) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z naświetlami i ościeżnicami regulowanymi na drzwi drewniane w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku; f) likwidacja części naświetli; g) demontaż umywalki wraz z podejściami wod.-kan. z ułożeniem nowego fartucha z glazury; h) wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny PCV, zgrzewanej w dwóch kolorach o grubości min. 2,0 mm, elektrostatycznej o najwyższej wytrzymałości i odporności na ścieranie, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej z cokolikiem; i) montaż rolet w oknach; j) montaż nakładek PCV na parapety betonowe w remontowanych pomieszczeniach; k) roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach, zamurowania szachów itp. wraz z naprawą i odtworzeniem tynków oraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, glazury należy uzgodnić z Zamawiającym w formie pisemnej. 2) Roboty elektryczne, w tym: a) roboty demontażowe, w tym demontaż opraw oświetleniowych, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych; b) montaż nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, komputerowej; c) montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych; d) montaż nowych gniazd dedykowanych do zasilania komputerów; e) montaż nowych wyłączników oświetlenia; f) montaż nowych opraw oświetleniowych; g) montaż tablic bezpiecznikowych; h) montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco-sterującym i montażem uchwytów pod projektory; i) wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej; j) wykonanie pomiarów elektrycznych, w tym skuteczności ochrony od porażeń, oporności izolacji i natężenia oświetlenia. 3) Roboty sanitarne, w tym: a) wymiana grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych; b) wymiana w pomieszczeniach instalacji wod.-kan. wraz z armaturą odcinającą; c) wymiana umywalek oraz baterii umywalkowych; d) montaż nawiewników okiennych higrosterowalnych; e) wymiana kratek wentylacji grawitacyjnej wraz z udrożnieniem kanałów wentylacji grawitacyjnej. 4) Zakres robót obejmuje również roboty towarzyszące, takie jak np. przygotowawcze z wyniesieniem wyposażenia z sal, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki i demontażu wraz z ich utylizacją, wykonanie pomiarów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania w 2 egz., sprzątanie wraz z myciem okien. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane (Wykonawca nie będzie ponosić kosztów za media). 3) Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon oraz utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. 4) Roboty budowlane będą wykonywane etapowo według uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu prac. 5) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, których zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 2 (do SIWZ). 8. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 10. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót - szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa SANICOM Marcin Olszewski, ul. Słoneczna 5, 83-330 Lniska, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386504,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 328000,00
Oferta z najniższą ceną: 217946,62 / Oferta z najwyższą ceną: 328000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





