eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań)I. Komputery i drukarki, II. Akcesoria komputerowe, III. Urządzenia sieciowe, IV. Materiały eksploatacyjne, V. Oprogramowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Ropczyce: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): I. Komputery i drukarki, II. Akcesoria komputerowe, III. Urządzenia sieciowe, IV. Materiały eksploatacyjne, V. Oprogramowanie
Numer ogłoszenia: 184206 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): I. Komputery i drukarki, II. Akcesoria komputerowe, III. Urządzenia sieciowe, IV. Materiały eksploatacyjne, V. Oprogramowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ramach 5 części (zadań): ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK: 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputer przenośny typu Notebook/Netbook SZTUK: 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK: 4 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK: 4 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK: 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK: 3 ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable do przełącznika KVM Aten ACS 1208A SZTUK: 4 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kable sieciowe UTP skrętka kategorii 6 SZTUK: 10 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dysk twardy USB SZTUK : 2 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karta sieciowa bezprzewodowa SZTUK: 1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Karty sieciowej SZTUK : 1 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Monitor LCD SZTUK : 1 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 150 ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - urządzenie sieciowe klasy UTM SZTUK : 1 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - System logowania i raportowania SZTUK : 1 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Access Point SZTUK : 1 ZADANIE 4 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych SZTUK: Łączna ilość 81 szt. ZADANIE 5 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Oprogramowania typu: System do audytu, zarządzania i administrowania infrastrukturą IT w urzędzie SZTUK : 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komputery i drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,, UL. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39475,62

  • Oferta z najniższą ceną: 38954,10 / Oferta z najwyższą ceną: 41143,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.