eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaREMONT I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Świdnica: REMONT I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 2
Numer ogłoszenia: 184204 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8566200, fax 074 8520257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych obiektu Prokuratury Rejonowej w Ząbkowicach Śląskich, w tym: - izolacje przeciwwilgociowe ścian - renowacja elewacji - malowanie pomieszczeń i klatki schodowej - kategoria obiektu XII

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz spełniają następujące wymagania: a) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na remoncie, renowacji elewacji lub budowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej, c) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, poprzez zatrudnienie: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno- budowlanej, d) posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, e) udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji jakości i rękojmii na wykonane zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów , dołączonych do oferty - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do swojej oferty powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; b) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz właściwego Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; d) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kierownictwo robót) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego; e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum trzech zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na remoncie, renowacji elewacji lub budowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej. Fakt wykonania ww. robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, f) polisa ubezpieczenia OC prowadzonej działalności w zakresie robót budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Inwestora zastępczego -Przedsiębiorstwa INWESTBUD Sp. z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Jaworowa 15a, tel. 074 6649286, fax 074 6649281 ; cena SIWZ: 20,-zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, 58-105 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4, II piętro, pok. 307, P. Irena Rygulska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.