Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Warszawa: Oprogramowanie komputerowe MES
Numer ogłoszenia: 184169 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, fax 022 6192947, 6192512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oprogramowanie komputerowe MES.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie komputerowe MES do symulacji naprężeń w sonotrodach ultradźwiękowych z możliwością kontroli częstotliwości w trakcie wprowadzania zmian konstrukcyjnych. Warunkami brzegowymi sonotrody ma być rysunek techniczny wykonany w 3D oraz moduł Younga dla określonego materiału. Zakres Zamówienia: - dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania - 1szt., - szkolenie podstawowe dla dwóch osób, obejmujące szkolenie z obsługi programu i szkolenie z teorii MES o łącznej ilości min. 40 godz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.91.00 - Oprogramowanie do projektowania wspomaganego komputerowo Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo inny dokument potwierdzający uprawnienia Oferenta do prowadzenia działalności gospodarczej i wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentu, składa jego odpowiednik, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 (Dz.U. Nr 87 z 2006r, poz. 605). - dokument potwierdzający (referencje), że co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zostało wykonane należycie. Oświadczenia składa Wykonawca na formularzu ofertowym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego oraz e-mail: makarski@itr.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 135.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





