Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Zamość: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej [PZP/II/09]
Numer ogłoszenia: 184155 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym "Krok za Krokiem" w Zamościu , ul. Peowiaków 6a, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6271438, faks 084 6271438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej [PZP/II/09].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa obejmować będzie zakup fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego wyszczególniony w załączniku 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896). Przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ minimalne parametry techniczne wyposażenia są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca winien udzielić na oferowane wyposażenie co najmniej 24-miesięczną gwarancję, (pełny serwis gwarancyjny) oraz zagwarantować co najmniej 48-miesięczny serwis pogwarancyjny. Wykonawca gwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres 10 lat. 2. Wykonawca na swój koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz dokona montażu i uruchomienia sprzętu oraz przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy [w formie oryginału] - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 1) Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 2) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Krok za Krokiem w Zamościu
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
ul. Peowiaków 6a
22-400 Zamość
email: biuro@spdn.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 15:00, miejsce: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Krok za Krokiem w Zamościu ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO ul. Peowiaków 6a 22-400 Zamość Pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt 3 w 1 - zwiększenie dostępu do zintegrowanych usług rehabilitacyjno-edukacyjno-społecznych dla dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin na Zamojszczyźnie ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finasowego.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Usługi opiekuńcze na rok 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA ZAMOŚĆ
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2026.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ w Motyczu
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- SZP.281.93.2025 - Dostawa sprzętu w ramach realizacji programu kompleksowej terapii wewnątrzmacicznej w profilaktyce następstw i powikłań wad rozwojowych i chorób dziecka nienarodzonego (...)
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu medycznego: densytometr wraz z montażem i uruchomieniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
- Zakup aparatu USG
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





