Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Sianów: Budowa zagrody leśniczego leśnictwa Koszalin, w Koszalinie - budynku mieszkalnego w technologii drewnianej szkieletowej i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Nr sprawy SA-2710-04/13
Numer ogłoszenia: 184084 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zagrody leśniczego leśnictwa Koszalin, w Koszalinie - budynku mieszkalnego w technologii drewnianej szkieletowej i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Nr sprawy SA-2710-04/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz związane z nimi dostawy i montaż gotowych urządzeń a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy nowej siedziby dla Leśnictwa Koszalin w miejscowości Koszalin na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice. Zaprojektowane budynki i obiekty budowlane będą budowane na gruncie położonym w obrębie ewidencyjnym 34 m. Koszalin, na działce oznaczonej nr 307/10. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową INSTAL PLUS Agnieszka Maliszewska, Chałupy 23c, 76-024 Świeszyno. Projekt budowlany zatwierdzono Decyzją-pozwoleniem na budowę nr 37/2013 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 29.01.2013 r.(znak spr.A-I-5.6740.754.2012.GF). 2.1.Zakres całego zamówienia obejmuje roboty budowlane, dostawę i montaż urządzeń oraz wykonanie usług, w tym : a) budowa budynku mieszkalnego leśniczówki z wyodrębnioną częścią administracyjną (wejście, kancelaria i wc) na parterze tego budynku: - budowa od podstaw fundamentów, konstrukcji drewnianej szkieletowej ścian i stropów oraz dachu parterowego budynku z poddaszem użytkowym - wykonanie docieplenia zewnętrznego ścian i fundamentów, - wykonanie elewacji budynku, - dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej [okna trzyszybowe (szyba 4 mm, 12 mm argonu z przekładką, szyba ze szkła float 4 mm, 12 mm argonu + przekładka, szyba 4 mm) o współczynniku przenikania ciepła dla szyby Ug = 0,7 W/m^(2)K. (maks.)] i drzwiowej, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, - wykonanie posadzek, podłóg w pomieszczeniach, - montaż płyt g.k. i tynki wewnętrzne z równaniem gładzią gipsową, - dostawa i montaż stałego wyposażenia łazienki wc i kuchni (wanny, brodziki, sedesy, umywalki, zlewozmywak itd.). - roboty malarskie i okładziny ścian glazurowanych, - instalacja c.o. i instalacja c.w. (kocioł c.o. gazowy z oprzyrządowaniem, podgrzewacz wody, rurarz i grzejniki), - instalacja elektryczna (przyłącze, okablowanie, włączniki, gniazda wtykowe, lampy oświetleniowe, domofon), - instalacja wewnętrznej sieci komputerowej, - instalacja odgromowa, - instalacja antenowa z rozprowadzeniem sieci TV do wskazanych pomieszczeń, - instalacja wodna z przyłączem - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do kanalizacji miejskiej, - roboty zewnętrzne związane z budynkiem mieszkalnym, b) budowa budynku gospodarczego, składającego się z części garażowej i pomieszczenia gospodarczego, w tym: - budowa od podstaw fundamentów, konstrukcji ścian i dachu budynku składającego się z 2 pomieszczeń garażowych, magazynku i składu (zadaszenia typu wiata) - wykonanie elewacji budynku, - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, - wykonanie posadzek, - tynki wewnętrzne, - roboty malarskie, - instalacja elektryczna (przyłącze, okablowanie, włączniki, gniazda wtykowe, lampy oświetleniowe), - instalacja odgromowa - roboty zewnętrzne związane z budynkiem gospodarczym, c) budowa pozostałych obiektów budowlanych stanowiących integralną część zagrody leśniczówki, w tym: - chodniki i ciągi piesze, - podjazd do garaży, - ogrodzenie frontowe na słupkach ceglanych wykonane ze sztachet drewnianych*, - ogrodzenie zewnętrzne z siatki metalowej na słupkach metalowych*, - bramy wjazdowe i furtki*, - osłona pojemników na odpady komunalne (śmietnik), - place na trawniki i nasadzenia zieleni niskiej, *objęte oddzielnym zamówieniem. d) wykonanie prac porządkowych oraz czynności sprawdzających i sporządzenie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej Zamawiającemu złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, przyjęcie obiektów do spisu inwentarza, w tym: - wywóz i utylizacja gruzu i wszelkich odpadów z terenu budowy, - niwelacja terenu nieutwardzonego w granicach ogrodzenia posesji i miejsca składowania materiałów, zaplecza budowy - wykonanie powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej i złożenie jej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koszalinie (do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć mapę posiadającą już pieczęć potwierdzającą jej przyjęcie do zasobów ODGiK) - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku mieszkalnego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, - sprawdzenie szczelności i skuteczności wszelkich instalacji oraz wystawienie odpowiednich dokumentów potwierdzających ich sprawność, - dostarczenie w sposób uzgodniony z zamawiającym oryginałów lub potwierdzonych kopii: atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi sprzętu itp. - dla wszystkich zamontowanych na budowie materiałów i urządzeń, - wystawienie dokumentu gwarancyjnego na okres 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego. 2.2. Szczegółowy zakres robót budowlano-montażowych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekraczająca kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty budowlane dla zadania Budowa zagrody leśniczego leśnictwa Koszalin, w Koszalinie - budynku mieszkalnego w technologii drewnianej szkieletowej i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 złotych, słownie: piętnaście tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej zawierającej roboty budowlane, wraz z instalacjami elektrycznymi i wodno-kanalizacyjnymi o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 250 000,00 zł netto (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100złotych), w tym co najmniej jedno zadanie polegające na budowie budynku w technologii drewnianej szkieletowej. - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi sanitarnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi elektrycznymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej - 6 pracownikami fizycznymi (cieśla, murarz, tynkarz, instalator sanitarny, elektryk, montażysta płyt g.k., posadzkarz, malarz, glazurnik) Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 500.000,00 złotych - dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 250.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp. 3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub / i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do: a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skarb Państwa - Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a
76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Skarb Państwa - Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SIANÓW
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Gminnym "Skrzat" w Sianowie.
- Plac zabaw w Gorzebądzu.
- Zakup modułowego magazynu do realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.