Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-14
Trzcianka: Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Trzciance
Numer ogłoszenia: 184015 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Trzciance , ul. Staszica 1, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 216 25 11 wew. 21, 24, 40, faks 67 216 25 11 wew. 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Trzciance.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie na rzecz zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez pracowników ochrony wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r., poz. 1099 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez pracowników ochrony wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1099 ze zm.), do których należy koncesja udzielona przez MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. potencjalni Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali lub wykonują zamówienie, którego przedmiotem była lub jest co najmniej 1 usługa polegająca na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadają niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i wyposażenie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadają niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i wyposażenie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do co najmniej 31.12.2016r. oraz nie posiadają żadnych zaległości podatkowych lub w składkach ZUS.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na zmianie terminów wykonania usług: z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizacje przedmiotu umowy, na skutek działań osób trzecich powodujących konieczność wykonania usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianka.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 pok. nr 26
dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 64-980 Trzcianka pok. nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
- Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
- Zakup i montaż magazynów energii w SP nr 2 i SP nr 3 w Trzciance na potrzeby zastępczego miejsca szpitalnego i zastępczego miejsca kierowania.
- Trzcianecka Fabryka Dźwięku - miejsce, gdzie pasja tworzy melodię - Zakup i instalacja wyposażenia Trzcianeckiej Fabryki Dźwięku
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynkach zlokalizowanych w Częstochowie przy ul. Ekonomicznej 5, ul. Odlewników 43, ul. Wały Dwernickiego 117/121 należących do ARR w Częstochowie.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usługi - Ochrona obiektów, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie i Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie
- ZP/G/S/71/25 Usługa 24 h. fiz. ochrony osób i mienia oraz dozoru w Łukasiewicz- IMN w Gliwicach od 01.12.2025 r. do 30.11.2027 r; oraz w Łukasiewicz - IMN O. w Skawinie od 01.12.2025 do 30.11.2027
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.