eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 184009 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239666, fax 076 7239666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy - 11 szt. 2. Napęd DVD ROM - 14 szt. 3. Drukarka kolorowa laserowa - 1 szt. 4. Drukarka kolorowa atramentowa A3 - 1 szt. 5. Skaner - 1 szt. 6. Projektor - 1 szt. 7. Ekran projekcyjny oraz pokrowiec do ekranu - 1 szt. 8. Słuchawki do komputera - 4 szt. 9. Oprogramowanie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne Oryginalny kod CPV: 32.34.21.00 - Słuchawki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.21.00 - Słuchawki Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 700.00 zł (słownie: siedemset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. ze zmianami) oraz w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń Wykonawcy w powyższej sprawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze do niniejszego postępowania (min. pięciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem), z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców; e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w tym odpowiedzialność kontraktowa) na kwotę min. 50.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; f) kserokopia dokumentu wniesienia wadium za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom zespołu przeprowadzającego postępowanie, niezwłocznie po otwarciu ofert. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) certyfikat CE lub deklarację zgodności potwierdzającą oznakowanie całego zestawu komputerowego znakiem CE; b) certyfikat kompatybilności z Microsoft Windows XP; c) certyfikat potwierdzający iż zestawy komputerowe zostały zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami ISO 9001 i 14001; d) certyfikat CE lub deklarację zgodności potwierdzającą oznakowanie skanera znakiem CE; e) certyfikat CE lub deklarację zgodności potwierdzającą oznakowanie projektora znakiem CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach - Sekretariat ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.