eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu pn. Modernizacja i przebudowa ulic Piastów Śląskich oraz Jeździeckiej w celu poprawy dostępności do ponadregionalnej atrakcji turystycznej - kompleksu pałacowo parkowego Zamek Książ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Wałbrzych: Pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu pn. Modernizacja i przebudowa ulic Piastów Śląskich oraz Jeździeckiej w celu poprawy dostępności do ponadregionalnej atrakcji turystycznej - kompleksu pałacowo parkowego Zamek Książ
Numer ogłoszenia: 183997 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164763 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu pn. Modernizacja i przebudowa ulic Piastów Śląskich oraz Jeździeckiej w celu poprawy dostępności do ponadregionalnej atrakcji turystycznej - kompleksu pałacowo parkowego Zamek Książ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera w ramach Projektu pn. Modernizacja i przebudowa ulic Piastów Śląskich oraz Jeździeckiej w celu poprawy dostępności do ponadregionalnej atrakcji turystycznej - kompleksu pałacowo parkowego Zamek Książ Kontrakt z wykonawcą robót budowlanych prowadzony będzie według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Przebudowa ul. Piastów Śląskich i ul. Jeździeckiej stanowi kolejny etap prac inwestycyjnych na terenie kompleksu pałacowo-parkowego Zamek Książ. Zakres prac przewiduje przebudowę ciągów komunikacyjnych o łącznej długości 1131 mb w tym: Przebudowa ul Piastów Śląskich - 828 mb, Przebudowa ul. Jeździeckiej - 303 mb. Dodatkowo w ramach prac objętych projektem zostanie wybudowany ciąg pieszo-rowerowy w ciągu ul. Piastów Śląskich o długości 828 mb dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Nawierzchnia przebudowywanych ulic zostanie wykonana z kostki kamiennej pod obciążenie KR3. Dodatkowo projekt zakłada budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ulic objętych projektem. Z uwagi na położenie ulic na terenie kompleksu pałacowo-parkowego Zamek Książ zastosowane zostaną stylizowane słupy i lampy oświetleniowe. Zakres prac do wykonania obejmuje: jezdnię ulicy Piastów Śląskich o szer. 5m pod obciążenie ruchem KR3 ze ścieżką pieszo-rowerową o szer. 2.5 m z wykonaniem zatoki autobusowej - odcinek oznaczony w dokumentacji projektowej jako AB, jezdnię ul. Jeździeckiej o szer. 5 m pod obciążenie ruchem KR3 na odcinku od skrzyżowania z ul. Piastów Śląskich do placu przed dojazdem do amfiteatru - część odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako AD w zakresie odcinka dla ruchu KR3 (odcinek od punktu A do węzła W12), wjazdy na posesje o szer. 3 m z poszerzeniem na wjeździe na ulice, szafkę oświetleniową zabudowaną w rejonie skrzyżowania ulicy Piastów Śląskich i Jeździeckiej wraz z jej zasilaniem poprzez wyprowadzenie oddzielnego obwodu z istniejącej stacji transformatorowej, obwód oświetleniowy I - zasilający oprawy przy ul. Piastów Śląskich wraz z latarniami, oprawami i lampami - odcinek oznaczony w drogowej dokumentacji projektowej jako AB, obwód oświetleniowy II - zasilający oprawy przy ul. Jeździeckiej w kierunku stacji transformatorowej - wyłącznie w zakresie ułożenia rur osłonowych dla kabli obwodu oświetleniowego nie objętych zakresem zamówienia - odcinek oznaczony w drogowej dokumentacji projektowej jako AC, obwód oświetleniowy III - zasilający oprawy przy ul. Jeździeckiej w kierunku amfiteatru wraz z latarniami, oprawami i lampami - część obwodu na odcinku oznaczonym w drogowej dokumentacji projektowej jako AD w zakresie odcinka dla ruchu KR3 (odcinek od punktu A do węzła W12), wykonanie oznakowania związanego z organizacją ruchu docelowego, odwodnienie dróg, wycinkę drzew. Przedmiot zamówienia z zakresu prac objętych dokumentacją projektową nie obejmuje: jezdnię ul. Jeździeckiej na odcinku od placu do bramy wjazdowej o szer. 3.5m jako ciąg pieszojezdny pod obciążenie ruchem KR2 - część odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako AD (odcinek od węzła W12 do punktu D) odcinek ul. Jeździeckiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Piastów Śląskich do wysokości budynku Jeździecka nr 6 jako ciąg pieszo-jezdny o szer. 4.5-5 m - odcinek oznaczony w dokumentacji projektowej jako AC obwód oświetleniowy II - zasilający oprawy przy ul. Jeździeckiej w kierunku stacji transformatorowej wraz z latarniami, oprawami i lampami - z wyjątkiem ułożenia rur osłonowych dla kabli obwodu oświetleniowego - odcinek oznaczony w drogowej dokumentacji projektowej jako AC. Inwestycję podzielono na następujące Odcinki (w rozumieniu definicji występującej w klauzuli 1.1.5.6 Warunków Kontraktowych): Odcinek nr 1 - ul. Piastów Śląskich - termin zakończenia 15.04.2010 r. Odcinek nr 2 - ul. Jeździecka - termin zakończenia 12 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót W zakresie prac na danym Odcinku znajduje się wykonanie kompletu robót przypisanych do danego Odcinka (roboty drogowe, odwodnienie, oświetlenie, wycinka drzew, oznakowanie). W zakresie obowiązków Wykonawcy robót budowlanych znajduje się opracowanie Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem. Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych - podpisanie umowy: 08.09.2009 r. Termin zakończenia prac budowlanych: 12 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót Za normalne godziny pracy w dniach roboczych przyjęto: 6.00 - 22.00. Sposób rozliczenia inwestycji z Wykonawcą: ryczałtowo-obmiarowy. Wykonawca robót budowlanych wyłoniony zostanie w przetargu nieograniczonym przeprowadzonym zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawcy robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej www.zdik.walbrzych.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zakres obowiązków i czynności wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera i sprawującego nadzór inwestorski: 1) nadzór należy pełnić według standardów FIDIC. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), 2) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 3) współpracę z nadzorem autorskim, 4) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 5) przekazanie wykonawcy dziennika budowy, 6) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 7) przekazanie wykonawcy robót terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 8) współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 9) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 10) przynajmniej jednokrotną w ciągu tygodnia obecność Inżyniera na terenie budowy, w okresie trwania budowy, 11) obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, nie rzadziej niż raz w tygodniu. Obecności pozostałych inspektorów i specjalistów na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, a w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru i specjalisty nie rzadziej niż raz w tygodniu, 12) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 13) akceptację ubezpieczeń, 14) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 15) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 16) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciw pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 18) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 19) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 20) zatwierdzenie przygotowanego przez wykonawcę robót budowlanych Projektu organizacji ruchu na czas budowy, 21) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 22) opracowanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji zamawiającemu, 23) kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 24) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, 25) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz. 628), 26) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 27) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 28) kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 29) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 30) przygotowywanie dla zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z zamawiającym, 31) sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 32) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem zamawiającego, wykonawcy robót i Inżyniera oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 33) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 34) weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 35) weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 37) organizację oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji, 38) w okresie gwarancji, raz w roku, dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inżynier nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 39) rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 40) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 41) sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, 42) dostarczanie zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 43) wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 44) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 45) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami RPO WD, 46) sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami RPO WD, 47) współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami RPO WD, 48) współpraca przy przygotowywaniu danych, w zakresie: - wnioskowanie Beneficjanta o płatności; - okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji projektu; - inne informacje wymagane przez instytucję zarządzającą; Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Regionalnego Programu Operacyjnego: http:www.rpo.dolnyslask.pl 49) nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania. Od Inżyniera wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z następujących klauzul Warunków Kontraktu z wykonawcą robót budowlanych: klauzula 2.1 [Prawo dostępu do Terenu Budowy] klauzula 3.2 [Pełnomocnictwa wydane przez Inżyniera] klauzula 4.4 [Podwykonawcy] klauzula 5 [Wyznaczeni Podwykonawcy] klauzula 8.4 [Przedłużenie Czasu na Ukończenie] klauzula 8.8 [Zawieszenie Robót] klauzula 8.11 [Przedłużone zawieszenie] klauzula 10.3 [Zakłócanie Prób Końcowych] klauzula 12.2 [Metody Obmiaru] klauzula 13 [Zmiany i korekty] klauzula 17.4 [Następstwa ryzyka Zamawiającego] klauzula 19.4 [Następstwa Siły Wyższej] W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się także przeprowadzenie przez Inżyniera sprawdzających pomiarów geodezyjnych oraz sprawdzających badań laboratoryjnych wykonanych przez niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe w następującym zakresie: wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach), wskaźnik zagęszczenia dla stabilizacji oraz podbudowy z betonu, badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek), wytrzymałość na ściskanie betonów cementowych (po 7 i 28 dniach).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139344.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja projektu Modernizacja i przebudowa ulic Piastów Śląskich oraz Jeździeckiej w celu poprawy dostępności do ponadregionalnej atrakcji turystycznej - kompleksu pałacowo parkowego Zamek Książ współfinansowana jest przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz Gminę Wałbrzych..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLEX Firma Budowlano Inżynieryjna Aleksander Lorych, ul. Strzelecka 6, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 155000
  • Oferta z najniższą ceną: 155000 oferta z najwyższą ceną: 155000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.