eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, na potrzeby realizacji Projektu Będę dobrym fachowcem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podnoszenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Wejherowo: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, na potrzeby realizacji Projektu Będę dobrym fachowcem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podnoszenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 183991 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie , ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 620 82 31, faks 58 620 82 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osw2wejherowo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, na potrzeby realizacji Projektu Będę dobrym fachowcem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podnoszenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest unowocześnienie i dostosowanie bazy kształcenia zawodowego poprzez zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego, na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Przenośny komputer dla ucznia wyposażony w system operacyjny, oprogramowanie do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - 10 szt. 2) Przenośny komputer dla nauczyciela do zarządzania pracownią wyposażony w system operacyjny, oprogramowanie do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - 1 szt. 3) Przenośny komputer dla nauczyciela wyposażony w system operacyjny, oprogramowanie do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - 3 szt. 4) Szafka służąca do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 szt. 5) Drukarka laserowa, kolorowa, skaner, kopiarka - 3 szt. 6) Tablica interaktywna z systemem mocowania - 2 szt. 7) Projektor krótkoogniskowy - 2 szt. 8) Głośniki do tablicy interaktywnej - 2 kpl 9) Router LAN/WiFi - 1 szt. 10) Projektor multimedialny z uchwytem - 2 szt. 11) Ekran projekcyjny - 2 szt. 12) Wizualizer - 2 szt. 13) System nagłośnienia - 2 szt. 14) Kserokopiarka monochromatyczna do formatu A3 - 1 szt. 15) Pamięć przenośna - 60 szt. 16) Profesjonalny program graficzny z nośnikiem (pakiet 15 licencji edu.) - 1 szt. 3. Sprzęt i urządzenia, o których mowa w ust. 2, muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2013 roku. Wszelkie urządzenia zasilane napięciem 230V muszą spełniać wymogi dyrektyw Nowego Podejścia UE poprzez posiadanie oznaczenia CE. 4. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt i urządzenia, na własny koszt, do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia w siedzibie Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenie użytkownika z obsługi w zakresie podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.50.00 - Tablice 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.24.12 - Głośniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa powyżej, będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydajność sprzętowa - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy i z zastrzeżeniem ust. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 5, 2) wynagrodzenia wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, tylko jeżeli wykonawca udowodni, że nowszy model (następca) jest droższy u producenta o co najmniej 10 % niż model wycofany z produkcji, 3) warunków płatności, 4) terminu realizacji zamówienia, 5) poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, niezawinionych przez wykonawcę opóźnień w imporcie towaru 4) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych, 5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 6) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych. 3. Jeżeli o zmianę wnioskuje Wykonawca, przedkłada on Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/osw_2_wejherowo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w lub biuro@bozp.com.pl, filip@bozp.com.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących, ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Będę dobrym fachowcem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podnoszenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.