eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnychw ramach 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Ropczyce: Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnychw ramach 6 zadań
Numer ogłoszenia: 183960 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnychw ramach 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 6 zadań: ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Monitorów LCD SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30231300-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooków SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarki laserowej SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Urządzenia z drukarką kolorową, skanerem, kopiarką i faxem SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30200000-1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zewnętrznych dysków HDD przenośnych-SZTUK: 2, Pamięci RAM - SZTUK: 4, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytek DVD-R SZTUK : 200 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Głośników komputerowych - SZTUK: 1 i myszy bezprzewodowej - SZTUK: 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237200-1 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zasilacza awaryjnego UPS rack 19 3U SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237280-5 ZADANIE 2 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Serwera SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48821000-9 ZADANIE 3 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kserokopiarki SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30121200-5 ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarek do papieru i płyt CD SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarek do papieru i płyt CD SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 ZADANIE 5 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Menadżer plików - 10 licencji na dziesięć stanowisk SZTUK : 10 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48700000-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Pakiet biurowy OFFICE SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48310000-4 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Program typu OCR SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48313000-5 ZADANIE 6 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów SZTUK: 80 (łączna ilość) kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125120-8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, zaświadczeń, dokumentów w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem i wynikających z nich informacji, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w rozdz. IV pkt 2. musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawców, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, wg załącznika nr 2 do specyfikacji (Wykonawcy występujący wspólnie wg załącznika nr 3) - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. b.oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wg załącznika nr 4 do specyfikacji - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. c.oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 5 do specyfikacji, że oferowany sprzęt posiada oznaczenia CE * d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnie zaświadczenie (aktualnie poświadczone) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. * - Wykonawca, który składa ofertę tylko na zadanie nr 5 nie musi składać oświadczenia wg załącznika nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39 - 100 Ropczyce pok. nr 12 I piętro tel.(017) 22-18-173, (017) 22-31-668, fax (017) 22-27-569.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39 - 100 Ropczyce I piętro, pok. nr 13 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego komputerów, monitorów, notebooków, drukarki laserowej, urządzenia wielofunkcyjnego, zewnętrznych dysków HDD, pamięć RAM, płytki DVD-R, głośników komputerowych, myszy bezprzewodowej, zasilacza UPS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Monitorów LCD SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30231300-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooków SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarki laserowej SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Urządzenia z drukarką kolorową, skanerem, kopiarką i faxem SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30200000-1 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zewnętrznych dysków HDD przenośnych-SZTUK: 2, Pamięci RAM - SZTUK: 4, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytek DVD-R SZTUK : 200 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Głośników komputerowych - SZTUK: 1 i myszy bezprzewodowej - SZTUK: 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237200-1 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zasilacza awaryjnego UPS rack 19 3U SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237280-5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.20.00.00-1, 30.23.31.32-5, 30.23.42.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Serwera SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48821000-9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Kserokopiarki SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30121200-5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego niszczarek do papieru i płyt CD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarek do papieru i płyt CD SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarek do papieru i płyt CD SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego Menadżer plików, Pakiet biurowy OFFICE, Program typu OCR..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Menadżer plików - 10 licencji na dziesięć stanowisk SZTUK : 10 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48700000-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Pakiet biurowy OFFICE SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48310000-4 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Program typu OCR SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48313000-5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5, 48.31.00.00-4, 48.31.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów SZTUK: 80 (łączna ilość) kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125120-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.