Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Luzino: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULIC I DRÓG GMINY LUZINO
W 2007 ROKU
Numer ogłoszenia: 183957 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, fax 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULIC I DRÓG GMINY LUZINO W 2007 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w ilości 21 opraw świetlnych na drogach i ulicach gminy Luzino w 2007 roku w tym: - dowieszenie 3 opraw na istniejących słupach według zestawienia jak niżej: 1. Kochanowo Tabacznik - 2 oprawy 2. Kębłowo, ul. Rolnicza - 1 oprawa ........................... Razem - 3 oprawy - budowa linii kablowej nn 0,4 kV z 4 lapami dla oświetlenia w miejscowości Sychowo Gm. Luzino - budowa linii kablowych nn 0,4 kV z 6 lampamii dla oświetlenia ulicy Lipowej w Luzinie - budowa linii kablowych nn 0,4 kV w następujących miejscowościach: * Barłomino kier. Luzino od skrzyżowania - 1 lampa, * Dąbrówka skrzyżowanie- 1 lampa, * Robakowo - 2 lampy, * Kębłowo ul. Hetmańska - 1 lampa, * Luzino, ul. Jałowcowa - 1 lampa, * Luzino, ul. Narcyzowa - 1 lampa, * Luzino, ul. Słowackiego - 1 lampa. Uwaga: skompletowanie wszelkich dokumentów związanych z odbiorem końcowym dotyczących tegoż zadania z Koncernem Energetycznym ENERGA S.A. Oddział w Gdańsku leży w gestii Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę spełniać musi następujące warunki: a) Złożyć właściwą i właściwie podpisaną ofertę, b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zawarte w Art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta sporządzona według wzoru załączonego do Specyfikacji. Cena w ofercie winna być wyrażona w złotych polskich, cyfrowo i słownie (przy jakichkolwiek poprawkach lub błędach brana będzie pod uwagę cena wyrażona słownie). 5. Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w rozdziale VI pkt 15 Specyfikacji. Dane o firmie - potencjał kadrowy , doświadczenie zawodowe (wykonane zamówienia) - co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru). 6. Wykaz podwykonawców proponowanych do realizacji zamówienia. 7. Parafowany projekt umowy. 8. Kosztorys ofertowy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-242 Luzino, ul. 10 Marca 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 13:00, miejsce: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- Modernizacja infrastruktury lokalowej jednostki OSP Bycz.
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Trybuna z zadaszeniem na stadionie Piast Gol
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.