eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa aparatury medycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Chrzanów: Dostawa aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 183942 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, fax 032 6239428, 6247032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital powiatowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 p. - defibrylator - 1 poz. 2 p. - kardiomonitor - 1 poz. 3 p. - kolposkop - 1 poz. 4 p. - pulsoksymetr - 1 poz. 5 p. - spirometr - 1 poz. 6 p. - inhalator pneumatyczny z nebulizatorem - 1 poz. 7 p. - inkubator stacjonarny zamknięty dla noworodków - 1 poz. 8 p. - dermatoskop - 1 poz. 9 p. - aparat EKG - 1 poz. 10 p. - pompa infuzyjna - 1 poz. 11 p. - pompa żywieniowa - 1 poz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.16.41.00 - Kolposkopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.41.00 - Kolposkopy Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 29.12.24.11 - Pompy do odżywiania Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.11 - Pompy do odżywiania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Wadium należy wnieść w wysokości: Pakiet 1 750,00 zł Pakiet 2 3250,00 zł Pakiet 3 200,00 zł Pakiet 4 400,00 zł Pakiet 5 250,00 zł Pakiet 6 400,00 zł Pakiet 7 400,00 zł Pakiet 8 40,00 zł Pakiet 9 300,00 zł Pakiet 10 1560,00 zł Pakiet 11 240,00 zł RAZEM-WADIUM: 7.790,00 zł w terminie do dnia 22.08.2008 r. do godz. 10:00. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 30 dni od daty otwarcia ofert. Wpłatę wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892. Kserokopię dowodu wpłaty wadium (w gotówce) należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć u Zamawiającego w ustalonym terminie składania ofert. Należy zaznaczyć, jakich pakietów dotyczy wpłacone / wnoszone wadium. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym sum depozytowych. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji + wycenione pakiety+AIT-y. 2. Dowód wpłacenia wadium. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli osoba / osoby podpisujące ją są wymienione jako upoważnione do reprezentowania w odnośnym dokumencie rejestracyjnym czytaj : Zaświadczenie o Wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Odpisie z Krajowego Rejestru Sądowego). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1) Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów; 2) certyfikaty dopuszczające aparat do użytkowania na terenie Polski i UE - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie, Deklaracja Zgodności i/lub certyfikat CE, 6.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, paw.D, II p., Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (pawilon D, 2 piętro, pok. nr 214).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 p. - defibrylator - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 p. - kardiomonitor - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 p. - kolposkop - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 p. - pulsoksymetr - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 p. - spirometr - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 p. - inhalator pneumatyczny z nebulizatorem - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 p. - inkubator stacjonarny zamknięty dla noworodków - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 p. - dermatoskop - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 p. - aparat EKG - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 p. - pompa infuzyjna - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 p. - pompa żywieniowa - 1 poz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Arkuszach Informacji Technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.21.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.