Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Częstochowa: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 183889 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:Remont i przebudowa historycznego obiektu Willa Generała wraz z otoczeniem na cele kulturalne w Częstochowie, tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach, b) wykonywanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 8.2. Infrastruktura Placówek Oświatowych; c) nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego (Inwestora) oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zmawiającego, tj. środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu IV. Kultura, Działania 4.1 Infrastruktura kultury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100) do dnia 02.11.2009 r. do godz. 09:30.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają podane warunki: Warunek 1: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Warunek 2: Spełniają łącznie następujące warunki: 1.wykażą się prowadzeniem tj. zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej: a) 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) dla inwestycji, które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe) b) 2 zadań polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) na inwestycjach związanych z budową, przebudową lub remontem obiektów użyteczności publicznej o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda , w tym co najmniej 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (inżyniera kontraktu, Menadżera Projektu) na inwestycji związanej z budową, przebudową lub remontem budynku wpisanego do rejestru zabytków. W/w elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie jak również w osobnych kontraktach. Warunek 3: Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a)dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego; c) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która pełnić będzie funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych. Osoba taka musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe). Zamawiający (Inwestor) dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób (np. Kierownika Zespołu z Inspektorem Nadzoru) pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. Warunek 4: Zobowiążą się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie musi dostarczyć Wykonawca (Inwestor Zastępczy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 1 ( punkt 5.1. specyfikacji) muszą być: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca (Inwestor Zastępczy) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 2 ( punkt 5.2. specyfikacji) muszą być: a)Sporządzone przez Wykonawcę (Inwestora Zastępczego) wykazy zadań spełniających warunki określone w punkcie 5.2a i punkcie 5.2b wg załączników nr 3 i nr 4 do specyfikacji. c) Dokumenty potwierdzające, że ww. funkcje na zadaniach ujętych w załącznikach nr 3 i 4 pełniono należycie, np. referencje. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku 3 ( punkt 5.3. specyfikacji) muszą być: a)Sporządzony przez Wykonawcę wg załącznika nr 5 do specyfikacji wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą pełnić funkcję: -Koordynatora inspektorów nadzoru wraz z jego uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wynikającymi z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579;; -Specjalistę ds. monitorowania i rozliczeń finansowych oraz informacją na temat jej min. 2-letniego doświadczenia w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków UE (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe); - inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie i, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, gazowych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego. UWAGA: Dodatkowo należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie osób, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz obiektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), dokumentujący min. 2-letnie doświadczenie specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych w pełnieniu podobnych funkcji - wg załącznika nr 6 do specyfikacji. c) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, potwierdzające ich przynależność do Izby ,aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający (Inwestor) dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku 4 ( punkt 5.4.specyfikacji) musi być: a)Oświadczenie Wykonawcy (Inwestora Zastępczego), że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł zgodnie z warunkami i ustalonymi we wzorze umowy. Przez cały okres umowy zobowiąże się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. od daty podpisania umowy do czasu przewidywanego terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia, upływającego orientacyjnie w dniu 30.12.2010 r. Zobowiąże się również do przedłożenia Zamawiającemu (Inwestorowi) kserokopii polisy po każdorazowym jej odnowieniu w terminie do 3 dni kalendarzowych. Oświadczenie zawarte jest w punkcie 10. Druku Oferta, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego (Inwestora): a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. b) Dowód wpłaty wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2009 r., godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, sala nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu IV. Kultura, Działania 4.1 Infrastruktura kultury. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





