Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Słupsk: Zamknięcie w kanał deszczowy istniejącego cieku wodnego w rejonie ulic: Pomorskiej, Orkana i Wieniawskiego.
Numer ogłoszenia: 183829 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamknięcie w kanał deszczowy istniejącego cieku wodnego w rejonie ulic: Pomorskiej, Orkana i Wieniawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zamknięcie w kanał deszczowy istniejącego cieku wodnego w rejonie ulic: Pomorskiej, Orkana i Wieniawskiego. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których efektem będzie zamknięcie w kanał deszczowy istniejącego cieku wodnego w obrębie ulic: Pomorskiej, Orkana, Wieniawskiego w Słupsku. 1.2.Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1.2.1.Zamknięcie w kanał deszczowy istniejącego cieku wodnego w obrębie ulic: Pomorskiej, Orkana, Wieniawskiego w Słupsku na odcinku od połączenia z istniejącym kanałem betonowym P4 do połączenia z istniejącym kanałem betonowym P1. Kanał deszczowy z rur PVC SN8 o średnicy ø 800 mm o łącznej długości 39,9 m oraz o średnicy ø 600 mm o łącznej długości 83,9 m. 1.2.2.Przewidziano również budowę drenażu odwadniającego wzdłuż projektowanej trasy kanalizacji deszczowej. Drenaż z rur drenarskich z filtrem z włókna syntetycznego ø160 mm o łącznej długości 123,8 m. 1.3.Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót) określa dokumentacja projektowa opracowana przez Usługi Projektowe Tadeusz Jarocki 76-200 Słupsk, ul. Świerkowa 52, w tym: 1.3.1.Projekt budowlany wraz z przedmiarami robót, 1.3.2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumenty powyższe stanowią integralną część SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obowiązującymi przepisami. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ. 3.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy,w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. 5.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 6.Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń równoważnych. 7.Wymagana gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.WARUNKI OGÓLNE 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1.DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące budowy kolektora deszczowego, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono należyte wykonanie robót. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono należyte wykonanie robót określonych w ww. wykazie. 2.2.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich wykonał co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące budowy kolektora deszczowego, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. 2.3.POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej następującym potencjałem technicznym: 2.3.1.koparko-ładowarką - szt.1; 2.3.2.samochodem samowyładowczym - szt.1; 2.3.3.ubijakiem spalinowym 200kg - szt. 1; 2.3.4.zagęszczarką wibracyjną - szt. 1; 2.3.5.żurawiem samochodowym - szt. 1. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada wykaz narzędzi i urządzeń. 2.4.Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. niniejszego rozdziału. 2.5.POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy lub robót branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz ważne uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych. Doświadczenie - minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót branży sanitarnej w zakresie sieci sanitarnych. Osoba wykazana w ofercie musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo budowlane w wymaganej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada wykaz osób wraz z wymaganymi dokumentami. 2.6.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5. niniejszego rozdziału. 2.7.POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY. Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 PLN. 2.8.Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt 2.7. będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza sumowanie kwoty ubezpieczenia. 3.SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. 3.1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3.2.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 3.3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 2 do SIWZ. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Doświadczenia Wykonawcy; 1.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ; Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału technicznego; 1.7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ; Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału kadrowego; 1.8.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót objętych postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dla osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42); 1.9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa,a w przypadku jej braku inny dokument musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału ekonomiczno-finansowego; 1.10.Dowód wniesienia wadium. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.1.Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. i 1.9. niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 2.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4.Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskichw Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76 - 200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskichw Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76 - 200 Słupsk, pok. nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków własnych Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- ROZBUDOWA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SP. Z O.O. O BUDYNEK PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM - KPO 42/TP/2025
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - III postępowanie
- Termomodernizacja budynków komunalnych w Strzelinie ul. Kolejowa 2 i ul. Kolejowa 4
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-255/2025: Przebudowa zewnętrznej instalacji odbiorczej na terenie kompl. wojsk. w m. Giżycko
- Rozbudowa ulicy Szosa Supraska w Grabówce wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie przebudowy układu przełączania energetycznego zasilania rezerwowego w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Rozbudowa drogi gminnej - ulicy Matejki w Słomnikach
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
- Rozbudowa SUW w Podolinie i Jarostach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.