eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa ul. Szklanej w miejscowości Roszki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Krotoszyn: Przebudowa ul. Szklanej w miejscowości Roszki.
Numer ogłoszenia: 183797 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szklanej w miejscowości Roszki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa ul. Szklanej w miejscowości Roszki, obejmująca: - wykonanie jezdni o długości 680 mb, szerokości 3,0 - 4,0 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - odmulenie oraz pogłębienie rowów odwadniających wraz z odtworzeniem przepustów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.12 - Kopanie rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - min. 3 zadania dotyczące budowy lub przebudowy ulic lub dróg, o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN (netto) każde zadanie. Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie, b/. zapewnią osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. kierownik budowy branży drogowej oraz min. 18 osób personelu w tym : kierownik robót drogowych lub majster (1osoba), bitumiarze (4 osoby), operator układarki (1 osoba), operator równiarki (1 osoba), operator spycharki (1 osoba), operator walca statycznego (2 osoby), operator walca wibracyjnego (1 osoba), operator koparki (1 osoba) oraz robotnicy niewykwalifikowani ( 6 osób). Kierownik budowy winien załączyć następujące dokumenty: uprawnienia budowlane branży drogowej, ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót drogowych lub majster ( technik lub inżynier budownictwa ogólnego lub drogowego) winien załączyć dyplom ukończenia szkoły. c/. posiadają lub dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz, tj.: po 1 jednostce : wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych o szer. układania 4 m, walec drogowy wibracyjny, spycharka, płyta wibracyjna typu lekkiego, płyta wibracyjna typu ciężkiego, stopa wibracyjna, piła spalinowa do cięcia betonu, równiarka samojezdna, skrapiarka, młot pneumatyczny, kocioł do podgrzewania bitumu, niwelator, teodolit; po 2 jednostki następ. sprzętu : walec drogowy statyczny > 10 t, samochód samowyładowczy > 8 t, koparka podsiębierna o poj. łyżki > 0,25 m3; oraz odpowiednią ilość transportu przystosowanego do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu masy. 4/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają środki finansowe lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty (brutto), b/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty (brutto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 6/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. 7/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. 8/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 9/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 10/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 11/. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, Zespół Zamówień Publicznych pok. 63, 63-700 Krotoszyn. Cena wersji papierowej siwz: 21:00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, Zespół Zamówień Publicznych pok. 63, 63-700 Krotoszyn..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.