eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi konserwacyjne systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach AMG.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Gdańsk: Usługi konserwacyjne systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach AMG.
Numer ogłoszenia: 183789 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax (058) 301-61-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach AMG..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie siłami własnymi oraz przy użyciu własnych narzędzi i urządzeń usług w zakresie utrzymania zdolności techniczno-eksploatacyjnej, oraz utrzymania w bezawaryjnym, nieprzerwanym działaniu systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji towarzyszących w obiektach AMG - wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - załącznik nr 1 do SIWZ Do potwierdzenia: 1.1. aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem danego zamówienia. Pod pojęciem -aktualny- Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV.1 ppkt. 1.1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: a. na stanowisku nadzoru : -minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w tym jedna osoba z uprawnieniami projektowymi i nadzorowymi oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. b. na stanowisku serwisanta układów wentylacyjnych, wody lodowej i ciepła technologicznego: - minimum 3 osobami w tym co najmniej 1 osobą z uprawnieniami dozorowymi E . c. na stanowisku serwisanta układów freonowych : - minimum 3 osobami z dopuszczeniem do pracy przy freonach (Zielona Karta) . d. na stanowisku serwisanta układów zasilania elektrycznego i automatyki sterującej : - minimum 4 osobami z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV. Do potwierdzenia: do oferty należy załączyć wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kserokopiami uprawnień i zaświadczeń - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udokumentował posiadane doświadczenie poprzez wskazanie co najmniej 2 usług dotyczących przeprowadzonych prac w zakresie serwisu systemów wentylacyjnych, chłodniczych, grzewczych oraz prac w zakresie pomiarów, regulacji i prac rozruchowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto/każda usługa. Do potwierdzenia: do oferty należy załączyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń pomiarowych, jakimi dysponuje wykonawca obsługujących: - systemy wentylacyjne a pozwalające na wykonanie pomiarów prędkości przepływu powietrza w kanałach, na kratkach wentylacyjnych w przedziale 0-20 m/s i wykonaniu pomiarów różnicy ciśnień powietrza w przedziale 0-2000 Pa. -systemy grzania i chłodzenia powietrza oparte na czynnikach,(woda i glikol) a umożliwiające wykonanie dokładnego pomiaru i regulacji (balansowaniu) przepływu i ciśnień w układach rurowych Pomiar na zaworach regulacyjnych wg zasad podanych w Poradniku -Hydrauliczne równoważenie obwodów regulacyjnych- Tourn &Anderson -systemy grzania i chłodzenia oparte na freonach a umożliwiające opróżnianie, napełnianie instalacji i dokonanie pomiaru ciśnień. Wykaz winien zawierać; nazwę urządzenia, producenta typ i numer fabryczny oraz potwierdzenie posiadania aktualnego świadectwa legalizacji w przypadku w którym jest wymagane- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 do SIWZ: Do potwierdzenia: a. aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagania przedmiotowe Wykonawca przystępujący do prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne musi spełniać następujące wymagania zamawiającego: 1.Zastosowane przez Wykonawcę materiały i części zamienne do napraw i przeglądów są dopuszczone do wbudowania i montażu na terenie Polski i posiadają wymagane atesty i badania zgodności z Polskimi Normami, wymaganiami BHP, ppoż i SANEPID Do potwierdzenia oświadczeniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.amg.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210, pawilon nr 4, pok. Nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210, pawilon nr 4, pok. Nr 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.