Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Opole: P/25/2008 - ZAPROJEKTOWANIE I MONTAŻ KLIMATYZACJI
Numer ogłoszenia: 183693 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/25/2008 - ZAPROJEKTOWANIE I MONTAŻ KLIMATYZACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: ZAPROJEKTOWANIE I MONTAŻ KLIMATYZACJI polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji sal chorych, pracowni diagnostycznych i biur w obiekcie budynku głównego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi w Opolu przy ul. Wodociągowej 4 1. Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji technicznej klimatyzacji wraz z projektem instalacji zasilania w energię elektryczną a także dostawa, montaż, uruchomienie urządzeń i wykonanie niezbędnych prac budowlanych i robót wykończeniowych dla niżej wykazanych pomieszczeń (których wysokość wynosi 3 m): 1.1. Parter - pracownia EMG o powierzchni 26,51 m2 - 3 osoby - pracownia TCD o powierzchni 15,65 m2 - 2 osoby - pracownia EKG o powierzchni 7,52 m2 - 2 osoby - pracownia USG o powierzchni 19,86 m2 - 2 osoby - pomieszczenie rejestracji RTG o powierzchni 13,05 m2 - 1 osoba - pracownia RTG - 10,92 m2 - 1 osoba - pracownia RTG - 8,92 m2 - 1 osoba - pracownia RTG - 13,06 - 1 osoba - pracownia RTG - 49,07 m2 - 1 osoba - pracownia EEG - 18,05 m2 - 2 osoby - pracownia EEG - 20,43 m2 - 2 osoby - pracownia EEG - 12,94 m2- 1 osoba - księgowość płace - 19,71 m2 - 3 osoby - Główna Księgowa - 12,94 m2 - 1 osoba - zastępca Głównej Księgowej 12,94 m2 - 1 osoba - księgowość - 19,92 m2 - 3 osoby 1.2. II piętro - pomieszczenie 202 sala chorych o powierzchni 33,50 m2 - 6 osobowe - pomieszczenie 203 sala chorych 33,45 m2- 6 osobowe - pomieszczenie 204 dyżurka pielęgniarek 33,00 m2 - 5 osobowe - pomieszczenie 205 sala chorych 34,35 m2 - 6 osobowe - pomieszczenie 207 pokój asystenta 33,30 m2 - 7 osobowe 1.3. V piętro - pomieszczenie 501 sala chorych 33,08 m2- 6 osobowe - pomieszczenie 502 sala chorych 33,50 m2- 6 osobowe - pomieszczenie 503 sala chorych 33,45 m2- 4 osobowe - pomieszczenie 504 dyżurka pielęgniarek m2-33,08 - 4 osobowe - pomieszczenie 501 sala chorych 34,35 m2- 6 osobowe 2. Zalecane moce chłodnicze: 2.1. Parter - pracownia EMG o powierzchni 26,51 m2 - zalecana moc chłodnicza 5,8 KW - pracownia TCD o powierzchni 15,65 m2- zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - pracownia EKG o powierzchni 7,52 m2- zalecana moc chłodnicza 2,1 KW - pracownia USG o powierzchni 19,86 m2 - zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - pomieszczenie rejestracji RTG o powierzchni 13,05 m2- zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - pracownia RTG - 10,92 m2 - zalecana moc chłodnicza 2,1 KW - pracownia RTG - 8,92 m2 - zalecana moc chłodnicza 2,1 KW - pracownia RTG - 13,06 - - zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - pracownia RTG - 49,07 m2- zalecana moc chłodnicza 7,5 KW - pracownia EEG - 18,05 m2- zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - pracownia EEG 20,43 m2- zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - pracownia EEG 12,94 m2- zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - księgowość płace - 19,71 m2- zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - główna księgowa - 12,94 m2- zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - zastępca księgowej 12,94 m2- zalecana moc chłodnicza 2,6 KW - księgowość - 19,92 m2- zalecana moc chłodnicza 3,5 KW 2.2. II piętro - pom. 202 sala chorych o powierzchni 33,50 m2 - 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 203 sala chorych 33,45 m2- 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 204 dyżurka pielęgniarek 33,00 m2 - 5 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 205 sala chorych 34,35 m2 - 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 207 pokój asystenta 33,30 m2 - 7 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW 2.3. V piętro - pomieszczenie 501 sala chorych 33,08 m2- 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 502 sala chorych 33,50 m2- 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW - pomieszczenie 503 sala chorych 33,45 m2- 4 osobowe - zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - pomieszczenie 504 dyżurka pielęgniarek m2-33,08 - 4 osobowe - zalecana moc chłodnicza 3,5 KW - pomieszczenie 501 sala chorych 34,35 m2- 6 osobowe - zalecana moc chłodnicza 5,0 KW 3. Pozostałe wymagania urządzeń i robót budowlanych 3.1. Poziom hałasu jednostek wewnętrznych klimatyzatorów pracujących na maksymalnych obrotach nie może przekroczyć 43 dB 3.2. Klasa energetyczna urządzeń AA 3.3. Ilość jednostek zewnętrznych klimatyzatorów nie powinna przekroczyć: - dla parteru - nie więcej jak 6 szt. - dla II piętra - nie więcej jak 3 szt. - dla V pietra - nie więcej jak 2 szt. 3.4. Przewody instalacji elektrycznej i chłodniczej winny być prowadzone w bruzdach 3.5. Tablice zabezpieczające każdy układ wentylacji winny być wyposażone w dodatkowe zabezpieczenie różnicowo-prądowe. 3.6. Jednostki zewnętrzne klimatyzatorów winny być wyposażone w sprężarki inwentorowe 3.7. Jednostki wewnętrzne klimatyzatorów winny być wyposażone w filtry np. NEO-PLASMO - posiadające podwójny system oczyszczania powietrza lub filtr równoważny. 3.8. Po montażu urządzeń ściany w miejscach przekuć, wykonania bruzd itp. winny być uzupełnione, zatynkowane i pomalowane. 3.9. Przeprowadzenie rozruchu technologicznego klimatyzacji dostarczenie protokołu odbioru przed oddaniem instalacji do użytkowania 3.10. Automatyka sterująca i modułem obsługowym w budynku - z układem chłodzenia powietrza, eksploatowanym w okresie letnim - instalacja powinna posiadać możliwości regulacji i odcięcia przepływu powietrza w poszczególnych częściach instalacji - na etapie koncepcji rozpatrzyć pod względem techniczno-ekonomicznym możliwość regulacji dopływu powietrza przez użytkowników w poszczególnych pomieszczeniach 3.11. Architektura rozwiązania budowlano-instalacyjne określone w dokumentacji projektowej nie mogą w sposób istotny naruszać architektury zewnętrznej obiektu w odniesieniu do elementów wystroju architektonicznego obiektu. Układ montażu urządzeń chłodzących zewnętrznych na elewacji budynku winien zapewniać estetyczny wygląd elewacji 4. Dokumentacja 4.1. Wykonanie klimatyzacji ww pomieszczeń może nastąpić na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej. 4.2. Dokumentacja musi zawierać minimum: - koncepcję budowy instalacji z wstępną kalkulacji cenowej rozwiązania koncepcyjnego - rzut kondygnacji z rozmieszczeniem urządzeń - spis i karty katalogowe urządzeń klimatyzacyjnych z danymi technicznymi - projekt instalacji elektrycznej zatwierdzony przez rzeczoznawcę do projektowania bez ograniczeń instalacji i urządzeń elektrycznych - układ montażu urządzeń chłodzących zewnętrznych na elewacji budynku - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - wszystkich branż. - kosztorysu dla wszystkich branż z rozbiciem na poszczególne kondygnacje - wytyczne do planu BIOZ (plan BIOZ należy przedstawić na etapie realizacji umowy) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2002r Nr 151 poz. 1256 ), 5. Podstawowe dane konstrukcyjne i techniczne obiektu budowlanego. Pomieszczenia przeznaczone do zamontowania klimatyzacji zlokalizowane są w sześciokondygnacyjnym budynku głównym. Budynek jest zasilany w ciepło poprzez węzeł cieplny zlokalizowany w piwnicy budynku głównego, zaś w energię elektryczną z rozdzielni głównej oraz rezerwowe zasilanie z agregatu prądotwórczego zlokalizowanego w sąsiedztwie. Zaopatrzenie w wodę z sieci miejskiej, odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej miejskiej. Budynek jest również przyłączony do sieci gazowej oraz posiada sieć gazów medycznych. Obiekt budowlany zrealizowany etapami na początku lat 70 - tych . Rozmieszczenie pomieszczeń zawiera załącznik nr 4: Inwentaryzacja budynku głównego - w zakresie parter, II i V piętra budynku. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać lustracji miejsca objętego przedmiotem zamówienia, zapoznać się ze stanem istniejącym BUDYNKU GŁÓWNEGO oraz uwarunkowań realizacyjnych, a ponadto dokonać porównania i oceny wniosków z lustracji z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający umożliwia dokonanie lustracji obiektów budowlanych związanych z realizacją zamówienia po pisemnym powiadomieniu z jednodniowym wyprzedzeniem na fax nr 077-5414269 lub telefonicznie 077-54-14-279. Planowany czas lustracji min. 30 min. Fakt lustracji musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Działu Administracyjno-Technicznego. Do oferty Wykonawca musi załączyć oświadczenie, że zapoznał się ze stanem istniejącym obiektu, uwarunkowań, dokumentacją projektową oraz SIWZ i nie wnosi uwag. Wzór oświadczenia na Załączniku nr 5. 6. Wymagania jakościowe . Wszystkie materiały, urządzenia i armatura użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą , Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną . aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 7. Wymagania technologiczne i realizacyjne. 1. Roboty należy prowadzić przy funkcjonujących komórkach organizacyjnych Zespołu. 2. Kolejność wykonywanie prac remontowych należy uzgadniać każdorazowo z Inwestorem. 3. Harmonogram realizacji - Wykonawca będzie uzgadniał z przedstawicielem Zamawiającego harmonogram wykonania robót. 4. W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania pomieszczeń. 5. Pomieszczenie do montażu będą udostępnianie pojedynczo w kolejności pomieszczeniami na każdej kondygnacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. 7. Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. 8. Przy prowadzeniu wyburzeń przekuć, gładzi itp. stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe , inne podobne materiały) oraz sprzątać 2-3 razy dziennie. Przy prowadzonych robotach budowlanych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. 9. Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. 10. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu potwierdzone kopie dokumentów przekazania odpadów powstałych przy realizacji robót upoważnionemu odbiorcy. 8. Termin realizacji Wykonanie projektu klimatyzacji - max 14 dni od daty zawarcia umowy. Montaż i uruchomienie klimatyzacji na parterze budynku - do max. 14 od momentu uzgodnienia dokumentacji . Montaż i uruchomienie klimatyzacji na drugim i piątym piętrze do max 45 dni od momentu zawarcia umowy i przekazania placu budowy. 9. Pozostałe wymagania. 1. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego PLN 2. Termin płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, dopuszcza się składanie faktur częściowych do wysokości 80 % wynagrodzenia umownego, za wykonane roboty i odebrany protokolarnie zakres prac przez Zamawiającego. 3. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 4. Gwarancja na wykonane roboty min. 24 miesiące. 5. Termin usunięcia wad i usterek max. 3 dni robocze od daty zgłoszenia. 6. Oferta ma zostać sporządzona wg formularza ofertowego (załącznik nr 1). 7. Do oferty należy załączyć oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z istniejącym stanem technicznym obiektu i nie wnosi zastrzeżeń co do przewidzianego zakresu robót (załącznik nr 5). Złożenie takiego oświadczenia możliwe jest po dokonaniu wizji lokalnej w obecności uprawnionego przedstawiciela zamawiającego potwierdzonej przez Zamawiającego na druku oświadczenia (załącznik nr 5). 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Tzn. Oferta równoważna to oferta, w której wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem maszyn, urządzeń lub surowców innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mających takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe. Istotne jest to, aby urządzenie, maszyna lub materiał posiadało minimum te same parametry użytkowe, i techniczne, co maszyna lub urządzenie określone przez zamawiającego, może dodatkowo posiadać inne lepsze cechy. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Co oznacza, iż do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające o równoważności zastosowanych materiałów, urządzeń itp. jeżeli takowe materiały urządzenia równoważne zastosowano. 9. Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał kolorystykę, teksturę i inne cechy estetyczne elementów wykończeniowych; Każdy element wymaga akceptacji przez Zamawiającego. 10 Kod CPV: 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331230-7 Instalowanie sprzętu chłodzącego 45324000-4 Tynkowanie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45442100-3 roboty malarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (roboty budowlane), a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., i dokumenty wymienione w pkt. 2.2. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem jednej roboty budowlano-montażowej klimatyzacji o wartości brutto min. 100.000. PLN oraz dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy i przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz Wykonawca musi dysponować osobami mającymi aktualne świadectwa Kwalifikacji wydane przez Centralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie lub inne ośrodki wydające takie kwalifikacje min. 1 osoba - załącznik do oferty. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1. i dokumenty wymienione w pkt. 2.3. oraz 2.4. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są w stanie skredytować wartość robót w wysokości 100.000 zł. przez okres 2 miesięcy a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (czyli posiadające dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kierownika budowy z zaświadczeniem o przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dla min. 1 osoby aktualne świadectwo kwalifikacji wydane przez Centralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie lub inny ośrodek upoważniony). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierskią, w Sekretariacie WSZN (czynny od 7.25-15.00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
więcej: Instalowanie wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





