Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Kościan: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Turwi
Numer ogłoszenia: 183655 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5121001, fax 065 5120315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.wokiss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Turwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w Turwi. 1.0 DANE OGÓLNE: 1.1 OBIEKT: SALA GIMNASTYCZNA 1.2 INWESTOR: GMINA KOSCIAN UL. MŁYNSKA 15 64-000 KOSCIAN 1. LOKALIZACJA: TUREW UL. SZKOLNA DZ. NR 114/2 2.0 DANE EWIDENCYJNE: POWIERZCHNIA ZABUDOWY - 375,00 M2 POWIERZCHNIA UYTKOWA - 492,45 M2 KUBATURA - 2600,00 M3 3.0 OPIS OGÓLNY : 3.1 Projektowana sala gimnastyczna zlokalizowana jest od strony południowo-zachodniej istniejącej szkoły. Główną częścią obiektu jest sala gimnastyczna o rozpiętości 12,20 m i długości 22,00 m , wysokość 8,82 m w kalenicy z dachem dwuspadowym oraz strefą wejściową z salką klubową usytuowaną w szczycie budynku. Połączenie sali z istniejącą szkołą w formie jednokondygnacyjnego budynku z dachem jednospadowym z maksymalnymi przeszkleniami. Wejście główne dla osób z zewnątrz usytuowane w łączniku z istniejącą szkołą. Zaplecze szatniowe zaprojektowano w istniejącej szkole , przebudowując jedną z klas na szatnie z natryskowniami . Dodatkowo zmieniono przeznaczenie jednej klasy zamieniając ją na salkę dzieci przedszkolnych w wieku 3-6 lat . Przy sali zaprojektowano węzeł sanitarny dla dzieci . Z sali zaprojektowano wyjście uczniów na boisko szkolne. Konstrukcja sali szkieletowa ,gdzie elementami nośnymi są słupy żelbetowe z ramownicami drewnianymi dwuspadowymi . Projektowany dach nad łącznikiem jednospadowy o konstrukcji stropodachu z stropem gestożebrowym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek zamawiającego: BS Kościan 08 8666 0004 0106 1997 2000 0006 z dopiskiem Wadium - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Turwi w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu dołączany jest do oferty lub deponowany w kasie Urzędu Gminy. W przypadku gdy wykonawca składa odpowiedni dokument w kasie, zobowiązany jest dołączyć do swej oferty kopię tego dokumentu. Zamawiającym (beneficjentem) jest: Gmina Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. .
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) dysponują co najmniej po 1 osobie, posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej - sanitarnej - elektrycznej b) Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy (odbudowy, rozbudowy, nadbudowy) obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają środki finansowe lub/i zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnej Informacji z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na budowie (rozbudowie, odbudowie, nadbudowie) obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 700.000,00 zl brutto każda - wg załączonego wzoru, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 7) wykaz osób (w dowolnej formie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie określonym warunkiem udziału w postępowaniu nr 2) a) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane i przynależność do właściwej izby. 8. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub/i zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.wokiss.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 kościan, pokój nr 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dziennie dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora OPS w Kościanie w 2026 roku w soboty i niedziele.
- Roboty budowlane związane z budową Skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kościan ul. ks. Piotra Bączkowskiego, działki nr 1828/17; 1828/21; 1829/4
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





