eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Rzeszów: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 183651 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , Miłocin 360, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie. Zamówienie obejmuje: 1. Remont cząstkowy nawierzchni drogowych betonem asfaltowym 2000 t; 2. Remont nawierzchni drogowych betonem asfaltowym - 30000 m2; 3. Przebudowa przełomów - 900 m2; 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym - 2000 m2; 5. Remont cząstkowy nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym rakowiny - 500 m2; 6. Wykonanie badań kontrolnych wskazanych przez Zamawiającego w czasie trwania robót jak i po ich zakończeniu w laboratorium drogowym, łącznie z akceptacją receptur laboratoryjnych dla poszczególnych zakresów robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: 1. Potencjał kadrowy: Dysponują osobami zdolnymi od wykonania zamówienia, w tym: a) 1 kierownik robót drogowych - dla całości zamówienia - posiadający uprawnienia budowlane w zakresie dróg; b) 3 majstrów. 2. Potencjał sprzętowy: Dysponują lub będą dysponować niżej podanymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: 2.1.Zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. - 1 szt.; 2.2.Skrapiarka do bitumu przewoźna ok. 250-500 dm3 - 3 szt.; 2.3.Skrapiarka do bitumu samojezdna ok. 5 000 dm3 - 1 szt.; 2.4.Rozsypywacz grysów - 1 szt.; 2.5. Rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% - 1 szt.; 2.6. Walec statyczny samojezdny stalowy min. 10 Mg - 1 szt.; 2.7. Walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki 10 Mg - 1 szt.; 2.8. Walec wibracyjny min. 2,5 Mg - 3 szt.; 2.9. Sprężarka (szczotka mechaniczna do czyszczenia) - 3 szt.; 2.10. Koparka - 1 szt.; 2.11. Płyta wibracyjna - 1 szt.; 3. Doświadczenie zawodowe: Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie porównywalnych z zakresem rzeczowym niniejszego przetargu robót o wartości łącznej nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto. Uwzględniane będą roboty potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. II. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawcy spełniają wyżej wymienione warunki na podstawie dołączonych do oferty n/w oświadczeń i dokumentów. III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 3 zostanie wybrana Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Formularz oferty wraz z załącznikami : a) załącznik nr 1 - oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia - wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; b) załącznik nr 2 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada lub jakimi będzie dysponował wykonawca - na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. c) załącznik nr 3 - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem: - imienia, nazwiska, - przewidzianej do pełnienia funkcji przy realizacji oferowanego zadania, - rodzaju i numeru uprawnień, na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć uprawnienia budowlane w zakresie dróg dla wskazanego Kierownika Robót oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) załącznik nr 4 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane; e) załącznik nr 5 - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielnie zamówienia - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt . 1.1a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a pozostałe dokumenty i oświadczenia winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, Miłocin 360, pok. Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, Miłocin 360, pok. Nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.