Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Wrocław: 26_RB_2009-Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - 2 Zadania.
Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.
Zadanie Nr 2 - Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 183604 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 26_RB_2009-Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - 2 Zadania. Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie Nr 2 - Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ROBOTA BUDOWLANA: Wykonanie remontu w Domu Studenckim OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - w 2 Zadaniach. Zadanie Nr 1 -Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie Nr 2 -Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. 1.2. ZAKRES ROBÓT: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Wymiana okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV we wszystkich modułach mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych i w modułach środkowych na kondygnacji XV, oraz na aluminiową w modułach skrajnych ( ze skośnym dachem) na kondygnacji XV. 2.Wymiana okien i drzwi balkonowych stalowych na klatkach schodowych na okna i drzwi z profili aluminiowych z przekładką z tworzywa sztucznego( tzw. ciepłe ) 3.Wymiana parapetów zewnętrznych 4.Montaż uprzednio zdemontowanej stalowej balustrady na klatkach schodowych, po osadzeniu okien i drzwi z profili aluminiowych Parametry profili, kolorystyka okien i drzwi, rodzaj okuć, szklenie zgodnie z opisem zawartym w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: -Projekt wykonawczy wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych - opracowany przez Archwig Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 100/5 50-348 Wrocław - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; -Przedmiar robót wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ; -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowane przez arch. mgr inż. Janusza Grochowskiego - stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ; Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Malowanie pomieszczeń - modułów mieszkalnych od I do XVII piętra,wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Wymiana drzwi zewnętrznych do zsypu 3.Wymiana skrzydeł drzwiowych wejściowych do modułów gościnnych na II, III, IV I V piętrze i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych w module gościnnym na V piętrze 4.Wymiana wykładzin podłogowych PCV we wszystkich modułach mieszkalnych, z wyjątkiem modułów gościnnych 5. Wymiana wykładzin dywanowych w module gościnnym na V piętrze SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu modułów mieszkalnych w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. -Przedmiar robót remontu modułów mieszkalnych w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ. -Szkic piętra powtarzalnego DS. OŁÓWEK - opracowany przez mgr inż. Sławomira Fantazińskiego - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiadających wskazanym wyżej zadaniom. -Wykonawca decyduje na ile zadań będzie składał ofertę. -Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdego zadania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium - dla każdego z Zadań osobno - w wysokości: Dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych) Dla Zadania Nr 2 - 15.000,00 zł ( piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Dla zadania Nr 1 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każda, (w zakres których wchodziła dostawa z montażem lub wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej ),wykonanych w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców, 2) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy/ Kierownik robót budowlanych - posiadający co najmniej: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. Dla zadania Nr 2 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda, (w zakres których wchodziło malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin podłogowych),wykonanych w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców; * budynek zamieszkania zbiorowego - budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny (na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2004 r. nr 109, poz. 1156) 4) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy/ Kierownik robót budowlanych - posiadający co najmniej: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 1. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedłoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp. - załącznik nr 3. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 2. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Dla Zadania Nr 1 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto każda(w zakres których wchodziła dostawa z montażem lub wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej ),wykonane w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców - wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 1) SIWZ. Wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. - Dla Zadania Nr 2 - co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda (w zakres których wchodziło malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymiana wykładzin podłogowych),wykonane w budynku zbiorowego zamieszkania*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców - wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 3) SIWZ. Wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 12 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2) i 4). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganych osób, wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzający fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 8. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2, 4, 5, 6, 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie 10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej w modułach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w DS. OŁÓWEK Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Wymiana okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV we wszystkich modułach mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych i w modułach środkowych na kondygnacji XV, oraz na aluminiową w modułach skrajnych (ze skośnym dachem) na kondygnacji XV. 2.Wymiana okien i drzwi balkonowych stalowych na klatkach schodowych na okna i drzwi z profili aluminiowych z przekładką z tworzywa sztucznego (tzw. ciepłe ) 3.Wymiana parapetów zewnętrznych 4.Montaż uprzednio zdemontowanej stalowej balustrady na klatkach schodowych, po osadzeniu okien i drzwi z profili aluminiowych Parametry profili, kolorystyka okien i drzwi, rodzaj okuć, szklenie zgodnie z opisem zawartym w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.26.13.00-7, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1.Malowanie pomieszczeń - modułów mieszkalnych od I do XVII piętra,wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Wymiana drzwi zewnętrznych do zsypu 3.Wymiana skrzydeł drzwiowych wejściowych do modułów gościnnych na II, III, IV I V piętrze i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych w module gościnnym na V piętrze 4. Wymiana wykładzin podłogowych PCV we wszystkich modułach mieszkalnych, z wyjątkiem modułów gościnnych 5. Wymiana wykładzin dywanowych w module gościnnym na V piętrze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.21.00-2, 45.43.21.11-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





