eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszymaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Tuszyma etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Tuszyma: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Tuszyma etap III
Numer ogłoszenia: 183591 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Tuszyma , Tuszyma 147, 39-321 Tuszyma, tel. (0-17) 5813111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Tuszyma etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Przebudowa drogi leśnej Literka II (l-ctwo Wojsław) dł. 1 053 mb polegająca na przebudowie nawierzchni drogi, przebudowie zjazdów, przebudowie przepustów pod zjazdami i drogą z umocnieniami wlotów i wylotów, przebudowie mijanek, przebudowę rowów przydrożnych. Wartość inwestycji: 453 926,49 zł brutto Część 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany polegający na: Rozbiórce ogrodzenia starego Wykonaniu stóp fundamentowych pod słupki ogrodzeniowe Wykonaniu cokołu betonowego z elementów gotowych Wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,60m z siatki powlekanej na cokole (ok. 153mb) lub sztachet drewnianych na cokole (ok. 71mb) Zasypaniu ręcznym dołów po słupkach i cokole Utylizacji gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki Uporządkowaniu terenu. Wartość inwestycji: 53 483,01 zł brutto Część 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont szlaków zrywkowych Wykonanie remontu szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma, tj. wykonanie rowów dwustronnie przy szlaku o gł. do 50 cm, szer. dna do 50 cm, szer. górą do 100 cm, mechaniczne plantowanie szlaku o średniej szer. 4 mb, Wykonanie przepustów z rur betonowych WIPRO o dł. 250 cm, średnicy 60 cm na podłożu mineralnym umiejscowionych na trasie szlaków zrywkowych. Wartość inwestycji: 94 575,20 zł brutto Część 4. Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów melioracyjnych o średnim wymiarze górnym 1,8 m; szer. dna 0,5 m; gł. 1,0 m na terenach bagiennych, bardzo podmokłych z oczyszczaniem chwastów i zakrzaczeń do 7 cm grub. po 2 m szer. od krawędzi rowu na zewnątrz po obu stronach rowu o łącznej dł. 3 490mb. Leśnictwo Przecław: 500 mb, Leśnictwo Goleszów: 350 mb, Leśnictwo Ruda: 1890 mb, Leśnictwo Niwiska: 750 mb. Wartość inwestycji: 22 107,40 zł brutto Część 5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław polegać ma na realizacji zadań: Etap I - Budowa pompowni deszczownianej Etap II - Wykonanie elementów: Ujęcie wody, Część technologiczna pompowni, Rurociągi główne A, A-1, A-2, Instalacje zraszające na kwaterach, Sterowanie, Zasilanie. Etap III - Instalacja ramienia polowego. Wartość inwestycji: Etap I - 57 683,42 zł brutto Etap II - 774 900,00 zł brutto Etap III - 149 871,88 zł brutto Razem: 982 455,30 zł brutto Całkowita wartość robót budowlanych do objęcia nadzorem: 1 606 547,40 zł brutto Zakres czynności: a) opiniowanie harmonogramu rzeczowo finansowego przedstawionego przez wykonawcę, b) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i stosownymi przepisami wykonawczymi regulującymi zasady wykonawstwa robót, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, c) przekazanie placu budowy z udziałem Zamawiającego, dokonywanie czynności odbiorczych robót zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlano-montażowych w trakcie wykonywania zadania, e) wyegzekwowanie od Wykonawcy inwestycji oraz sprawdzanie kompletności prób, sprawozdań, atestów, certyfikatów, świadectw jakości, dokumentacji powykonawczej, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej itp., wymaganych w STWiOR. f) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych, złożonych przez Wykonawcę inwestycji, wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji i protokołem odbioru robót wykonanych, g) koordynacja wszystkich czynności na placu budowy h) współdziałanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych i spisanie protokołu konieczności określającego zakres robót i kosztów, i) obowiązkowe minimum dwa pobyty w tygodniu na placu budowy potwierdzone przez Zamawiającego oraz na każde wezwanie Zamawiającego. j) obowiązkowe wykonanie: min. 1 próbka na 1 km drogi badań kontrolnych przewidzianych zapisami SST nawierzchni i podbudowy na swój koszt - badania realizowane w laboratorium posiadającym akredytację..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ustala się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 3 zamówienia o podobnym charakterze, tj. dla części 1. zamówienia: nadzór nad robotami drogowymi (3 zamówienia) dla części 2. zamówienia: nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi (3 zamówienia) dla części 3. zamówienia: nadzór nad robotami drogowymi (3 zamówienia) dla części 4. zamówienia: nadzór nad robotami z zakresu melioracji wodnych (3 zamówienia) dla części 5. zamówienia: - nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi (3 zamówienia) - nad robotami z zakresu melioracji wodnych (3 zamówienia) - nad robotami z zakresu instalacji elektrycznych (3 zamówienia). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykaz wykonanych robót może się powtarzać. W przypadku pełnienia obecnie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zaliczane będą już wykonane części usługi (np. po odbiorach częściowych robót). W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 1).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1. zamówienia Wykonawca przedstawi, że dysponuje laboratorium umożliwiającym wykonanie badań laboratoryjnych: - badanie kruszyw - badanie stopnia zagęszczenia podbudowy i nawierzchni płytą VSS oraz innych wymaganych w SST wykonania robót. Część 5. zamówienia Wykonawca przedstawi, że dysponuje urządzeniami umożliwiającym wykonanie badań: - szczelność instalacji wodociągowej - pomiar skuteczności izolacji i zerowania instalacji elektrycznej oraz innych wymaganych w SST wykonania robót. W przypadku korzystania w w/w zakresie z potencjału innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie do współpracy w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonawca ma wykazać, że dysponuje na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia: minimum 1 osoba - inspektor nadzoru posiadający: - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie prowadzonych w poszczególnych częściach zadania prac, - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót. Część zamówienia Wymagane uprawnienia Część 1. Przebudowa drogi Literka II uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej Część 2. Remont ogrodzenia w gajówce Podleszany uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Część 3. Remont szlaków zrywkowych uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej Część 4. Odmulenie i odtworzenie rowów melioracyjnych uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych Część 5. Rozbudowa deszczowni na szkółce w leśnictwie Przecław: Etap I, Etap II, Etap III uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz osób (załącznik nr 2). Udokumentować zgodnie z uwagami zawartymi w załączniku. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenie potwierdzające gotowość świadczenia pracy/usług na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: - Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń, wykazów i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/index_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Tuszyma; 39-321 Tuszyma 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Tuszyma; 39-321 Tuszyma 147, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej Literka II l-ctwo Wojsław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Przebudowa drogi leśnej Literka II(l-ctwo Wojsław) dł. 1 053 mb polegająca na przebudowie nawierzchni drogi, przebudowie zjazdów, przebudowie przepustów pod zjazdami i drogą z umocnieniami wlotów i wylotów, przebudowie mijanek, przebudowę rowów przydrożnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany polegający na: Rozbiórce ogrodzenia starego Wykonaniu stóp fundamentowych pod słupki ogrodzeniowe Wykonaniu cokołu betonowego z elementów gotowych Wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,60m z siatki powlekanej na cokole (ok. 153mb) lub sztachet drewnianych na cokole (ok. 71mb) Zasypaniu ręcznym dołów po słupkach i cokole Utylizacji gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki Uporządkowaniu terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont szlaków zrywkowych Wykonanie remontu szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma, tj. wykonanie rowów dwustronnie przy szlaku o gł. do 50 cm, szer. dna do 50 cm, szer. górą do 100 cm, mechaniczne plantowanie szlaku o średniej szer. 4 mb, Wykonanie przepustów z rur betonowych WIPRO o dł. 250 cm, średnicy 60 cm na podłożu mineralnym umiejscowionych na trasie szlaków zrywkowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odmulanie rowów melioracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów melioracyjnych o średnim wymiarze górnym 1,8 m; szer. dna 0,5 m; gł. 1,0 m na terenach bagiennych, bardzo podmokłych z oczyszczaniem chwastów i zakrzaczeń do 7 cm grub. po 2 m szer. od krawędzi rowu na zewnątrz po obu stronach rowu o łącznej dł. 3 490mb. Leśnictwo Przecław: 500 mb, Leśnictwo Goleszów: 350 mb, Leśnictwo Ruda: 1890 mb, Leśnictwo Niwiska: 750 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław polegać ma na realizacji zadań: Etap I - Budowa pompowni deszczownianej Etap II - Wykonanie elementów: Ujęcie wody, Część technologiczna pompowni, Rurociągi główne A, A-1, A-2, Instalacje zraszające na kwaterach, Sterowanie, Zasilanie. Etap III - Instalacja ramienia polowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.