Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Tuszyma: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Tuszyma etap III
Numer ogłoszenia: 183591 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Tuszyma , Tuszyma 147, 39-321 Tuszyma, tel. (0-17) 5813111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Tuszyma etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Przebudowa drogi leśnej Literka II (l-ctwo Wojsław) dł. 1 053 mb polegająca na przebudowie nawierzchni drogi, przebudowie zjazdów, przebudowie przepustów pod zjazdami i drogą z umocnieniami wlotów i wylotów, przebudowie mijanek, przebudowę rowów przydrożnych. Wartość inwestycji: 453 926,49 zł brutto Część 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany polegający na: Rozbiórce ogrodzenia starego Wykonaniu stóp fundamentowych pod słupki ogrodzeniowe Wykonaniu cokołu betonowego z elementów gotowych Wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,60m z siatki powlekanej na cokole (ok. 153mb) lub sztachet drewnianych na cokole (ok. 71mb) Zasypaniu ręcznym dołów po słupkach i cokole Utylizacji gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki Uporządkowaniu terenu. Wartość inwestycji: 53 483,01 zł brutto Część 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont szlaków zrywkowych Wykonanie remontu szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma, tj. wykonanie rowów dwustronnie przy szlaku o gł. do 50 cm, szer. dna do 50 cm, szer. górą do 100 cm, mechaniczne plantowanie szlaku o średniej szer. 4 mb, Wykonanie przepustów z rur betonowych WIPRO o dł. 250 cm, średnicy 60 cm na podłożu mineralnym umiejscowionych na trasie szlaków zrywkowych. Wartość inwestycji: 94 575,20 zł brutto Część 4. Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów melioracyjnych o średnim wymiarze górnym 1,8 m; szer. dna 0,5 m; gł. 1,0 m na terenach bagiennych, bardzo podmokłych z oczyszczaniem chwastów i zakrzaczeń do 7 cm grub. po 2 m szer. od krawędzi rowu na zewnątrz po obu stronach rowu o łącznej dł. 3 490mb. Leśnictwo Przecław: 500 mb, Leśnictwo Goleszów: 350 mb, Leśnictwo Ruda: 1890 mb, Leśnictwo Niwiska: 750 mb. Wartość inwestycji: 22 107,40 zł brutto Część 5. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław polegać ma na realizacji zadań: Etap I - Budowa pompowni deszczownianej Etap II - Wykonanie elementów: Ujęcie wody, Część technologiczna pompowni, Rurociągi główne A, A-1, A-2, Instalacje zraszające na kwaterach, Sterowanie, Zasilanie. Etap III - Instalacja ramienia polowego. Wartość inwestycji: Etap I - 57 683,42 zł brutto Etap II - 774 900,00 zł brutto Etap III - 149 871,88 zł brutto Razem: 982 455,30 zł brutto Całkowita wartość robót budowlanych do objęcia nadzorem: 1 606 547,40 zł brutto Zakres czynności: a) opiniowanie harmonogramu rzeczowo finansowego przedstawionego przez wykonawcę, b) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i stosownymi przepisami wykonawczymi regulującymi zasady wykonawstwa robót, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, c) przekazanie placu budowy z udziałem Zamawiającego, dokonywanie czynności odbiorczych robót zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlano-montażowych w trakcie wykonywania zadania, e) wyegzekwowanie od Wykonawcy inwestycji oraz sprawdzanie kompletności prób, sprawozdań, atestów, certyfikatów, świadectw jakości, dokumentacji powykonawczej, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej itp., wymaganych w STWiOR. f) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych, złożonych przez Wykonawcę inwestycji, wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji i protokołem odbioru robót wykonanych, g) koordynacja wszystkich czynności na placu budowy h) współdziałanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych i spisanie protokołu konieczności określającego zakres robót i kosztów, i) obowiązkowe minimum dwa pobyty w tygodniu na placu budowy potwierdzone przez Zamawiającego oraz na każde wezwanie Zamawiającego. j) obowiązkowe wykonanie: min. 1 próbka na 1 km drogi badań kontrolnych przewidzianych zapisami SST nawierzchni i podbudowy na swój koszt - badania realizowane w laboratorium posiadającym akredytację..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ustala się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 3 zamówienia o podobnym charakterze, tj. dla części 1. zamówienia: nadzór nad robotami drogowymi (3 zamówienia) dla części 2. zamówienia: nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi (3 zamówienia) dla części 3. zamówienia: nadzór nad robotami drogowymi (3 zamówienia) dla części 4. zamówienia: nadzór nad robotami z zakresu melioracji wodnych (3 zamówienia) dla części 5. zamówienia: - nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi (3 zamówienia) - nad robotami z zakresu melioracji wodnych (3 zamówienia) - nad robotami z zakresu instalacji elektrycznych (3 zamówienia). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykaz wykonanych robót może się powtarzać. W przypadku pełnienia obecnie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zaliczane będą już wykonane części usługi (np. po odbiorach częściowych robót). W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 1).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1. zamówienia Wykonawca przedstawi, że dysponuje laboratorium umożliwiającym wykonanie badań laboratoryjnych: - badanie kruszyw - badanie stopnia zagęszczenia podbudowy i nawierzchni płytą VSS oraz innych wymaganych w SST wykonania robót. Część 5. zamówienia Wykonawca przedstawi, że dysponuje urządzeniami umożliwiającym wykonanie badań: - szczelność instalacji wodociągowej - pomiar skuteczności izolacji i zerowania instalacji elektrycznej oraz innych wymaganych w SST wykonania robót. W przypadku korzystania w w/w zakresie z potencjału innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie do współpracy w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonawca ma wykazać, że dysponuje na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia: minimum 1 osoba - inspektor nadzoru posiadający: - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie prowadzonych w poszczególnych częściach zadania prac, - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania uprawnień budowlanych, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót. Część zamówienia Wymagane uprawnienia Część 1. Przebudowa drogi Literka II uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej Część 2. Remont ogrodzenia w gajówce Podleszany uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Część 3. Remont szlaków zrywkowych uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej Część 4. Odmulenie i odtworzenie rowów melioracyjnych uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych Część 5. Rozbudowa deszczowni na szkółce w leśnictwie Przecław: Etap I, Etap II, Etap III uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiektów melioracji wodnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawcy złożą wraz z ofertą wykaz osób (załącznik nr 2). Udokumentować zgodnie z uwagami zawartymi w załączniku. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenie potwierdzające gotowość świadczenia pracy/usług na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: - Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń, wykazów i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/index_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Tuszyma; 39-321 Tuszyma 147.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Tuszyma; 39-321 Tuszyma 147, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej Literka II l-ctwo Wojsław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Przebudowa drogi leśnej Literka II(l-ctwo Wojsław) dł. 1 053 mb polegająca na przebudowie nawierzchni drogi, przebudowie zjazdów, przebudowie przepustów pod zjazdami i drogą z umocnieniami wlotów i wylotów, przebudowie mijanek, przebudowę rowów przydrożnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont ogrodzenia gajówki Podleszany polegający na: Rozbiórce ogrodzenia starego Wykonaniu stóp fundamentowych pod słupki ogrodzeniowe Wykonaniu cokołu betonowego z elementów gotowych Wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,60m z siatki powlekanej na cokole (ok. 153mb) lub sztachet drewnianych na cokole (ok. 71mb) Zasypaniu ręcznym dołów po słupkach i cokole Utylizacji gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki Uporządkowaniu terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Remont szlaków zrywkowych Wykonanie remontu szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma, tj. wykonanie rowów dwustronnie przy szlaku o gł. do 50 cm, szer. dna do 50 cm, szer. górą do 100 cm, mechaniczne plantowanie szlaku o średniej szer. 4 mb, Wykonanie przepustów z rur betonowych WIPRO o dł. 250 cm, średnicy 60 cm na podłożu mineralnym umiejscowionych na trasie szlaków zrywkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odmulanie rowów melioracyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odmulenie i odtworzenie istniejących rowów melioracyjnych o średnim wymiarze górnym 1,8 m; szer. dna 0,5 m; gł. 1,0 m na terenach bagiennych, bardzo podmokłych z oczyszczaniem chwastów i zakrzaczeń do 7 cm grub. po 2 m szer. od krawędzi rowu na zewnątrz po obu stronach rowu o łącznej dł. 3 490mb. Leśnictwo Przecław: 500 mb, Leśnictwo Goleszów: 350 mb, Leśnictwo Ruda: 1890 mb, Leśnictwo Niwiska: 750 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie: Rozbudowa deszczowni w szkółce leśnej w leśnictwie Przecław polegać ma na realizacji zadań: Etap I - Budowa pompowni deszczownianej Etap II - Wykonanie elementów: Ujęcie wody, Część technologiczna pompowni, Rurociągi główne A, A-1, A-2, Instalacje zraszające na kwaterach, Sterowanie, Zasilanie. Etap III - Instalacja ramienia polowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.