eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. SOCZI 1 W WARSZAWIE W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ MODERNIZACJI SYSTEMU GRZEWCZEGO .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Warszawa: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. SOCZI 1 W WARSZAWIE W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ MODERNIZACJI SYSTEMU GRZEWCZEGO .
Numer ogłoszenia: 183542 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów , ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. SOCZI 1 W WARSZAWIE W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ MODERNIZACJI SYSTEMU GRZEWCZEGO ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. SOCZI 1 W WARSZAWIE W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ MODERNIZACJI SYSTEMU GRZEWCZEGO Uwaga : roboty modernizacyjne będą prowadzone w czynnej Przychodni . Zakres robót: - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCW , - obrobienie ościeży wewnętrznych ( gładź + malowanie ) , - wymiana parapetów wewnętrznych , - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej do ponownego wykorzystania , - wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową , - wymiana instalacji c.o. i grzejników , - modernizacja węzła cieplnego , - wymiana poziomów instalacji z.w. , c.w. i cyrkulacji w piwnicy wraz z podłączeniem istniejących pionów, - modernizacja wejścia głównego , pochylni i schodów zewnętrznych do Pracowni RTG . Przedmiot zamówienia opisany jest przez : 1. dokumentację projektową 2. przedmiary robót w układzie kosztorysowym 3. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01.07.2009 r. do godz. 9.00 2. Wadium może być wniesione w: ­ pieniądzu na rachunek Zamawiającego: ­ poręczeniach bankowych, ­ gwarancjach bankowych, ­ gwarancjach ubezpieczeniowych, ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium określa art.45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 900 000,00 zł netto każda , odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej konstrukcyjno - budowlanej; c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych ; e) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00 zł ; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dot. przedmiotu zamówienia, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 900 000,00 zł ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zam. publ. z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.); 5. wnieśli wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w ust.1), potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa w ust. 1) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych (min. 3) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 900 000,00 zł netto każda , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających zawierające ww. informacje oraz, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ b) Wykaz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ wraz z kopiami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) uprawnień w specjalnościach odpowiadających specjalnościom koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w art. 14 ust.1 Prawa budowlanego oraz spełnienia wymagania określonego w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz.42 wraz z późn. zm) zgodnie z SIWZ rozd. I pkt.III Opis warunków... 2. b)c)d)e). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia: pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie zapewniające realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00 zł . Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku (opinia bankowa) lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (opinia kasy), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową w tej wysokości Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg zał. nr 7 do SIWZ). W przypadku gdy kilka podmiotów występuje wspólnie, każdy z tych podmiotów musi, w sposób nie budzący wątpliwości, potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, tj. Zamawiający wymaga w informacji z banku każdego z podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości właściwej dla każdego z podmiotów. Warunek jest spełniony wówczas, kiedy suma zdolności kredytowych podmiotów występujących wspólnie osiągnie kwotę dodatnią stanowiącą wartość min. 900 000,00 zł. b) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 900 000,00 zł . W przypadku gdy termin ważności ww. polisy upływa przed datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności polisy przedłuży jej ważność na okres do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Podmioty występujące wspólnie składają ww. dokument każdy oddzielnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek posiadania polisy o wymaganej sumie ubezpieczenia zostanie spełniony łącznie. Dokumenty, o których mowa w ust.. 3 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w ust.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 606 , z późn. zm.) 5. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony FORMULARZA OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. Ustawa o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881) - zał. nr 5 do SIWZ. c) Kosztorysy ofertowe. d) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy - zał. nr 6 do SIWZ. e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium - kopia przelewu (zał. do oferty), w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. f) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - zał. nr 7 do SIWZ. g) Parafowany Wzór umowy - zał. Nr 8 do SIWZ h) Wykaz podwykonawców - zał. Nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.