eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole4/CZ-SAM/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Opole: 4/CZ-SAM/2008
Numer ogłoszenia: 183522 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1907, ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5475977, fax 077 5475911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/CZ-SAM/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup części zamiennych do pojazdów STAR, JELCZ, SCAM, HONKER, LAND ROVER

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium 25 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jak w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej , w tym posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanej z realizacją zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w szczególności posiadają koncesję WT VI ust. 3, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót wymagana jest koncesja (Dz. U. Nr 145, poz. 1625); c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualnej informacji w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składana ofert. f) wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie g) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający wymaga załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów; h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 u. p. z. p

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10blog.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.army.mil.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1907 ul. Domańskiego 68 45-820 Opole Kancelaria Sztabu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 4/CZ-SAM/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup części zamiennych do pojazdów typu STAR.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 4/CZ-SAM/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup części zamiennych do pojazdów typu JELCZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 4/CZ-SAM/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup części zamiennych do pojazdów typu HONKER.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4/CZ-SAM/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup części zamiennych do pojazdów typu LAND ROVER.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 4/CZ-SAM/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup części zamiennych do pojazdów typu SCAM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.