Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Łódź: Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 183494 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Centrum Kształcenia Międzynarodowego , ul. Żwirki 36, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6365308, faks 042 6360652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Drobny sprzęt laboratoryjny Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 1 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie II Drobny sprzęt laboratoryjny Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 2 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie III Odczynniki Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 3 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie IV Drobny sprzęt laboratoryjny Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 4 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie V Drobny sprzęt laboratoryjny Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie VI Drobny sprzęt laboratoryjny Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 6 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 44.31.64.00-2, 38.43.70.00-7, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 15.99.42.00-4, 38.50.00.00-0, 18.42.43.00-0, 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.43.45.40-3, 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę wymogów dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji posiadanej wiedzy i doświadczenia na okres wykonywania zamówienia (jeśli dotyczy), 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów finansowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia (jeśli dotyczy), 4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144, ust. 1 Pzp dopuści zmianę treści umowy w następujących przypadkach: 1. zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć, na etapie wszczęcia postępowania, w tym z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 2. zmianę terminu i przedmiotu zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron 3. aktualizację danych wykonawcy w zakresie zmiany nazwy wykonawcy, siedziby, formy prawnej itp. 4. zmianę przedmiotu umowy w przypadku stwierdzenia braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Produkt zamienny może być oferowany pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi stawiane w SWIZ oraz wymóg niezmienności ceny podane w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia 5. zmianę treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach nie leży w interesie publicznym i nie można było tego przewidzieć na etapie zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Centrum Kształcenia Międzynarodowego, Łódź, ul. Żwirki 36, 90-924.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Łódź, ul. Żwirki 36, w pok. 209 - Biuro projektu, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IV - Działanie 4.1 - Poddziałanie 4.1.1. pn. Przygotowanie i realizacja nowych kierunków studiów w odpowiedzi na współczesne potrzeby rynku pracy i wymagania gospodarki opartej na wiedzy. Umowa nr UDA-POKL.04.01.01-00-213/08-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 1 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 44.31.64.00-2, 38.43.70.00-7, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 15.99.42.00-4, 38.43.45.40-3, 18.42.43.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 2 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 3 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 4 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w punkcie 6 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DOSTAWA ZESTAWU DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK (KONCENTRATOR DO PRÓBEK, WAGA, WIRÓWKA, WYTRZĄSARKA Z REGULACJĄ TEMPERATURY, ZESTAW PIPET, DYGESTORIUM) DO MIEJSCA WSKAZANEGO W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
- Sukcesywna dostawa odczynników na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek oraz immunofiksacji wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.