eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa środków czystości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Mysłowice: Dostawa środków czystości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 183436 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach 6 pakietów, 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.75.00.00 - Produkty do pielęgnacji niemowląt 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 34.91.21.00 - Wózki popychane 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1. Wypełniony formularz oferty. Załącznik nr 2. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy. Załącznik nr 1 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku gdy nie ma wymogu posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wykonawca składa odpowiednie oświadczenie, że powyższe nie jest wymagane). 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze zgodnym z niniejszym postępowaniem a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz złożenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym co najmniej jednej dostawy o wartości porównywalnej ze składaną ofertą) .Załącznik nr 3. 7 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Załącznik nr 4. 8. Parafowany projekt umowy. Załącznik nr 6. Stwierdzenie spełnienia ww warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital nr 2 Dz.Zamówień Publicznych - Budynek Dyrekcji II piętro w godz. Od 8:00 - 14:00 w dni powszednie ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital nr 2 Sekretariat - Budynek Dyrekcji I piętro w dni powszednie od 7:00 do 14:30 ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości 20 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier toaletowy, ręczniki papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki foiliowe na śmieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foiliowe na śmieci, pozycji 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mopy i wózki sprzatające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mopy i wózki sprzatające, 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Atrykuły gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atrykuły gospodarcze, 11 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyn, tabletki do zmywarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn, tabletki do zmywarek, 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.