Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Olsztyn: Rozbudowa budynku administracyjnego Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Porannej 41
Numer ogłoszenia: 183413 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn , ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229529, faks 089 5229505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjnego Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Porannej 41.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku administracyjnego Ośrodka Szkolenia KW PSP w Olsztynie, położonego na działce nr 3, obręb 142 miasta Olsztyn, ul. Poranna 41, woj. warmińsko-mazurskie wraz z zagospodarowaniem terenu. Dane ogólne - budynek administracyjny: - powierzchnia zabudowy - 685,00 m2, - powierzchnia użytkowa - 1000,00 m2, - wysokość budynu - 10,60 m, - kubatura - 5200,00 m3. INFORMACJE OGÓLNE: Rozbudowa budynku administracyjnego Ośrodka Szkolenia KW PSP to: -nadbudowa budynku o kondygnację poddasza, -dobudowa wiatrołapu do budynku, -dobudowa drugiej klatki schodowej na kondygnację piętra, biurową oraz przebudowa istniejącej klatki schodowej prowadzącej na kondygnację poddasza. Roboty rozbiórkowe: -zdjęcie górnych warstw stropodachu do konstrukcji stropu. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: Na terenie Ośrodka Szkolenia znajdują się dwa budynki. Budynek koszarowo-szkoleniowy z nadbudowanym poddaszem oraz budynek administracyjny, dwukondygnacyjny z płaskim dachem przeznaczony do nadbudowy oraz całkowitego remontu. Budynek administracyjny to budynek o wymiarach 11,50mx42,60m w rzucie o wysokości 10,60m. W trakcie planowanej nadbudowy, budynek administracyjny będzie pełnił swoje funkcje administracyjne. PLANOWANE ROBOTY BUDOWLANE: -roboty budowlane kondygnacji piwnic: Od strony ulicy Porannej ze szczytu budynku znajdują się dwa pomieszczenia: garażowe w tym pomieszczenie agregatu prądotwórczego. Przewidziany jest remont tych pomieszczeń: skucie tynków ścian i sufitów, wykonanie nowych oraz malowanie pomieszczeń. Wymiana instalacji elektrycznej na nową - remont instalacji. Wykonanie posadzki pod montaż agregatu. Wymiana wrót garażowych. -roboty budowlane kondygnacji parteru: Na kondygnacji parteru znajdują się istniejące pomieszczenia: stołówki, kuchni oraz pomieszczenia gospodarczo-techniczne. Przewidziany jest remont wszystkich pomieszczeń tej kondygnacji oprócz pomieszczeń kuchni. W pomieszczeniach kuchennych ingerencją będzie wymiana pionów istniejących c.o. na nowe oraz przesuniecie pionu wentylacyjnego. Przewidziany remont pomieszczeń parteru to prace związane ze skuciem tynków ścian oraz sufitów, wykonanie nowych oraz pomalowanie wszystkich powierzchni pomieszczeń. Wymiana warstwy wykończeniowej posadzek wszystkich pomieszczeń. Wymiana instalacji elektrycznej na nową-remont instalacji. Wymiana instalacji c.o. na nową oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej. Zaprojektowano nową, dodatkową klatkę schodową łączącą parter z piętrem wraz z wiatrołapem dostawionym do budynku o wym. 300cmx350cm o wysokości w kalenicy 450cm. Konstrukcja wiatrołapu stalowa, przeszkolona stolarką z aluminium z dachem warstwowym krytym dachówką. -roboty budowlane kondygnacji piętra: Na kondygnacji pietra znajdują się pomieszczenia biurowe, łazienka ogólnodostępna, szatnia, zaplecze socjalne oraz rezerwowe stanowisko kierowania wraz z serwerownią (2xUPS). Przewidziany jest remont wszystkich pomieszczeń tej kondygnacji. Remont obejmuje prace związane ze skuciem tynków ścian oraz sufitów, wykonanie nowych oraz pomalowanie wszystkich powierzchni pomieszczeń. Wymiana warstwy wykończeniowej posadzek wszystkich pomieszczeń. Na tej kondygnacji projektuje się także zabudowę tarasu w celu uzyskania dodatkowych pomieszczeń biurowych (powierzchnia tarasu wynosi 50m2). Wymiana instalacji elektrycznej na nową-remont instalacji. Wymiana instalacji c.o. na nową oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej. -roboty budowlane kondygnacji poddasza (PROJEKTOWANE): Na kondygnacji poddasza znajduje się sala wykładowa na 50 osób, łazienka męska oraz damska, aneks kuchenny, sala spotkań oraz mieszkanie. Projektuje się nowe poddasze o konstrukcji drewnianej z elementami stalowymi (ramy stalowe) w celu uzyskania jednej otwartej przestrzeni. Parter i kondygnację poddasza łączy klatka schodowa wydzielona przeciwpożarowo (częściowo konstrukcją aluminiową -EI 60) z umieszczoną w dachu klapą dymową. Nadbudowę budynku zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowaną z bloczków silikatowych ocieplonych styropianem. Więźba dachowa drewniana, docieplenie dachu wełną mineralną, pokrycie dachu spadzistego dachówką ceramiczną. Elewacja budynku: Ocieplenie całości bryły budynku styropianem gr. 10cm oraz wykonanie kolorystyki elewacji. Projektuje się stolarkę okienną (z nawiewnikami) z pcv w kolorze białym. Stolarka drzwiowa - wykonana z klejonki drzewa iglastego. Wypełnienie skrzydła stanowi: wkład stabilizujący /plaster miodu/ lub płyta wiórowa otworowa, wzmocniona wewnętrznie ramiakiem ze sklejki. Rama wraz z wypełnieniem oklejona jest dwustronnie płytą HDF. Kolor złoty dąb. Instalacje sanitarne - wymiana instalacji wod-kan oraz centralnego ogrzewania ze względu na znaczny stopień zużycia oraz dostosowanie do nowej funkcji przewidzianej w nowej inwestycji. Instalacja wodna - rury stalowe ocynkowane. Instalacja kanalizacyjna - z rur PCV. Nowa instalacja p. poż. Instalacja c.o. - z rur stalowych czarnych. Grzejniki konwekcyjne, płytowe ze stali szlachetnej. Instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej całego budynku: instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Instalacja gniazd wtykowych, nowa instalacja komputerowa i oświetlenie terenu. Zasilanie obiektu bezprzerwowe (UPS i agregat prądotwórczy). 2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium od wykonawców, którzy będą spełniać warunki udziału w postępowaniu i zostaną zaproszeni do złożenia oferty cenowej. Wniesienie wadium wymagane jest przy składaniu oferty cenowej. 2. Ustala się wadium w wysokości 44.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty budowlane polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót, za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 1 000 000,00 zł. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony do wykonywania funkcji: administracji państwowej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, nauki, służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie. 1.3 Dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: a) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), c) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł., b) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 1.5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 1 000 000,00 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP:- liczba punktów IBWB: - ilość wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego Wykonawcę o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 1 000 000,00 zł. IBMax: - maksymalna ilość - wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 1 000 000,00 zł. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do ogłoszenia. Zgodnie z art. 27 ust. 5 Prawa zamówień publicznych informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w pkt. IV.3.4 niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej, a Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: b.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. b.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Zał. nr 2 do ogłoszenia C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. 3 do ogłoszenia. c.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Zał. nr 4 i 5 do ogłoszenia. Do Załącznika nr 4 Wykonawca załączy kopie właściwych uprawnień budowlanych w specjalnościach wymaganych przez Zamawiającego oraz aktualne tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wniosek wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: e.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b.1), b.3), b.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu e.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. b.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. /E/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. /E/. F. W przypadku, kiedy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa kilka podmiotów (konsorcjum / spółki cywilne), musi on spełniać następujące warunki: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego. 2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. b.1, b.2, b.3, b.4, b.5, b.6, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania oferty cenowej. Cena 200 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16 - pok. Nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług doradczych oraz wsparcia naukowego na poszczególnych etapach aktualizacji Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2035
- Zakup koszy miejskich
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 591 na odcinku Kętrzyn - Mrągowo w zakresie likwidacji zaniżenia nawierzchni drogi na odcinku od km 38+250 do km 38+310
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.