eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Piekary Śląskie: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 183372 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o., ul. Szpitalna 11 . 2.Szczegółowy wykaz leków z podziałem na 2 pakiety zawiera Załącznik nr 3. 3.Leki zaoferowane do przetargu winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski określone w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ( tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) a także odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien być w posiadaniu odpowiednich, aktualnych dokumentów potwierdzających powyższe wymaganie i na każde żądania Zamawiającego, na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) jak również w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany przedłożyć je do wglądu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4.Dopuszczenia Zamawiającego : a) jeśli w opisie leku podano jako opakowanie ampułkę, to dopuszcza się zaoferowanie fiolki. b) kapsułki, drażetki i tabletki, jeśli nie określono specjalnych wymagań technologicznych, uznane są za formy równoważne. c) składanie ofert na leki w innych wielkościach opakowań jednostkowych, zobowiązuje Wykonawce do przeliczenie ilości leku do wielkości sumarycznej podanej przez Zamawiającego ( zaokrąglanie w górę ). d) w pozostałych kwestach Wykonawca winien złożenia zapytania w trybie ustawowych i uzyskać od Zamawiającego stosowne dopuszczenie . 5.W sytuacjach wątpliwych Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania karty charakterystyki zaoferowanego leku. 6.Podane w załączniku nr 3 ilości należy traktować jako orientacyjne, przyjęte na potrzeby przeprowadzenia procedury. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilość zamawianych leków zawsze będzie uzależniona od ilości pacjentów i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej niż określona w załączniku nr 3 ilości leków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek , jeżeli wykaże posiadanie odpowiednich koncesji, zezwoleń tzn: zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności: - ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie, - ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie jeżeli wykonawca jest wytwórcą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane leki obowiązujących norm i przepisów, posiadaniu przez Wykonawcę stosownych dopuszczeń oraz zobowiązanie do ich dostarczenia Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym terminie( Załącznika nr 1 do specyfikacji ),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Ofert ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia ), c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 3 do specyfikacji) .Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują,. W ramach pakietu muszą być wycenione wszystkie wskazane pozycje. W przypadku, gdy lek będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny jest niedostępny na rynku, Wykonawca winien dokonać wyceny tego leku wg ostatniej obowiązującej ceny. d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen jednostkowych w przypadku: 1)zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi; 2)urzędowej zmiany stawki podatku Vat, 3)zmiany cen jednostkowych leków objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 4) zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego bez konieczności anaksowania umowy. 2. Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy : a)zmiana wielkości opakowania produktów, w przypadku braku dostępności, b)zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej leku, jeśli na skutek okresowego niedoboru leku, zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania leku z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie leków określonych w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę lek posiada parametry nie gorsze niż lek wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. 3.Zmiany, o których mowa w pkt. 2 nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem postanowień niniejszej umowy, w tym §8 ust.3 powyżej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje nastepujace leki: ALBUMINA inj. 20% / 10 ml x 1 fiolka opk 5; ALBUMINA inj. 20% / 50 ml x 1 fiolka opk 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje nastepujące leki:METRONIDAZOL 0,5% 100 ml x 1 szt opk 3100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.