Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z NADRUKIEM
Numer ogłoszenia: 183367 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z NADRUKIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem na potrzeby projektu realizowanego przez WUP w Katowicach pt.Podniesienie kompetencji zawodowych kluczowych pracowników PSZ poprzez udział w cyklu szkoleń z zakresu przedsiębiorczości oraz tabliczek na drzwi i biurka informujących o projekcie EFS. 1. Teczka ofertowa - 36 sztuk Teczka ofertowa mieszcząca kartki formatu A4, wymiary po złożeniu 320 mm x 240 mm x 10 mm - ?10% (długość x szerokość x grubość) - wykonana z wytrzymałej tektury o grubości minimalnej 350g/m2 oklejonej na zewnątrz folią matową. Okładka zawierać ma kolorowe loga Europejskiego Funduszu Społecznego, Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz informacji, iż projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Śląskie. Pozytywna Energia -Lakier wybiórczy UV - na wszystkich logotypach. Kolorystyka całości teczki 4+0. Projekt graficzny teczki sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Ilość 36 szt. 2. Notatnik - format A5 - 36 sztuk Notatnik - format A5, okładka kreda mat 200gm 2, środek offset 70 gm 2, kolorystyka nadruk: okładka 4+0 + lakier offset mat (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość 100 kartek, klejone po krótszym boku, z możliwością łatwego odrywania kartek (projekt graficzny stron notatnika sporządzony przez wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu). Notatnik zawierać ma kolorowe loga Europejskiego Funduszu Społecznego, Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej oraz informacji, iż projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Śląskie. Pozytywna Energia. Ilość 36 szt. 3. Długopis - 36 sztuk Metalowy długopis, wyposażony w metalowy korpus (kolor granatowy lub srebrny), długość nie mniejsza niż 125 mm i nie większa niż 140 mm, szerokość nie mniejsza niż 9 mm i nie większa niż 13 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego. Długopis oznaczony nadrukiem koloru czarnego lub laserowym grawerem, Logo Europejskiego Funduszu Społecznego, Narodowej Strategii Spójności, Unii Europejskiej po jeden stronie korpusu, po drugiej stronie: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Śląskie. Pozytywna Energia. Ilość 36 szt. 4. Tabliczki na drzwi informujące o projekcie EFS - 3 sztuki Aluminiowa tabliczka informacyjna szerokości 200 mm (?10%) i wysokości 60 mm, (?10%) konstrukcja umożliwia łatwą samodzielną wymianę treści tabliczki przez użytkownika, możliwość stosowania dowolnych technik graficznych: druk na papierze, grawerowanie (wkładki z laminatów grawerskich), wyklejanie z folii graficznych itp.; łatwy montaż tabliczki; dostarczane w komplecie z materiałami montażowymi (taśma dwustronnie klejąca). Kolor srebrny. Ilość 3 szt. 5. Tabliczki na biurka informujące o projekcie EFS.- 3 sztuki Tabliczki na biurka informujące o projekcie EFS przeznaczone do oznakowania wewnętrznego wykonane z aluminium (element mocujący). Modułowa tabliczka informacyjna o szerokości 180 mm (?10%), wysokości 60 mm (?10%), konstrukcja umożliwia łatwą samodzielną wymianę treści tabliczki przez użytkownika, możliwość stosowania dowolnych technik graficznych: druk na papierze, grawerowanie (wkładki z laminatów grawerskich), wyklejanie z folii graficznych itp.; łatwy montaż tabliczki; dostarczane w komplecie z materiałami montażowymi (taśma dwustronnie klejąca). Kolor srebrny. Ilość sztuk 3. Uwagi ogólne: -Zastosowanie logotypów Narodowej Strategii Spójności Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej oraz WUP w Katowicach i województwa śląskiego (jeśli dotyczą), tj. koloru, wielkości oraz obszaru ochronnego wokół logotypów muszą być zgodne z Wytycznymi dostępnymi na stronie http:efs.wup-katowice.pl . -Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach poligraficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej w dniu zawarcia umowy. -Wykonawca przekazuje prawa autorskie projektów graficznych Zamawiającemu (razem z plikiem do edycji w formacie cdr). -Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami uwzględniony w cenie usługi, przed dostarczeniem całości do akceptacji przez Zamawiającego. -Wykonawca dostarczy ww materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Katowicach przy ul. Kościuszki 30, II piętro, pok. 231 a ,w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, w godz.7-15 wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym w 2 egzemplarzach (po 1 dla każdej ze stron). Całkowity koszt dostawy na ww adres ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- Dostawa bluz kangurek- powtórne
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup i dostawa materiałów promujących "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





