Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Zawiercie: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH, TJ. POMIARÓW SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWYCH DLA USTALENIA GRANIC NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA WOKÓŁ 5 (PIĘCIU) ZBIORNIKÓW WODNYCH W OBRĘBACH DZIBICE I PRZYŁUBSKO GM. KROCZYCE, ORAZ PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I PRAWNEJ NIEZBĘDNEJ DO REGULACJI STANÓW PRAWNYCH W/W TERENÓW WG. ZAŁĄCZONYCH WARUNKÓW TECHNICZNYCH.
Numer ogłoszenia: 183366 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH, TJ. POMIARÓW SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWYCH DLA USTALENIA GRANIC NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA WOKÓŁ 5 (PIĘCIU) ZBIORNIKÓW WODNYCH W OBRĘBACH DZIBICE I PRZYŁUBSKO GM. KROCZYCE, ORAZ PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I PRAWNEJ NIEZBĘDNEJ DO REGULACJI STANÓW PRAWNYCH W/W TERENÓW WG. ZAŁĄCZONYCH WARUNKÓW TECHNICZNYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych, tj. pomiarów sytuacyjno-wysokościowych dla ustalenia granic nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wokół 5 (pięciu) zbiorników wodnych wraz z wyznaczeniem linii brzegowych tych zbiorników w obrębach Dzibice i Przyłubsko Gm. Kroczyce, wykonanie aktualizacji map ewidencyjnych i zasadniczych oraz części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków dla ww. terenów, a następnie przygotowanie dokumentacji geodezyjnej (Wyrysów, wypisów, wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych) i dokumentów prawnych (decyzji, aktów notarialnych oraz aktów własności ziemi pierwotnych właścicieli tych terenów) niezbędnych do regulacji stanów prawnych tych terenów wg. załączonych warunków technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe. Wykonawca w celu spełnienia wymagań, powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji - 1 i 2 , jak również wykazać przynajmniej po jednej osobie posiadającej przeszkolenie z obsługi systemu GEOINFO integra i GEOINFO V lub równoważnych systemów. 4. Oświadczenie wykonawcy gwarantujące, że program równoważny, przy pomocy którego wykonawca zmodernizuje bazę danych, nie spowoduje niekompatybilności technicznej z pierwotnymi elementami bazy danych, a wyniki ( dane podmiotowe i przedmiotowe ) zleconej pracy geodezyjnej opracowane w programie równoważnym wykonawca przekonwertuje do programu geodezyjnego Zleceniodawcy - tj. GEOINFO integra oraz GEOINFO V
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- Zakup ciągnika - traktora.
- "Zakup koparko- ładowarki"
- "Zakup maszyny do pakowania wody pitnej."
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji proj-koszt modernizacji budynku przy ul. Wrzeciono 41 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień
- Opracowanie dokumentacji projektowej z pełnieniem nadzoru autorskiego: Cz. 1 "Przebudowa schodów w ciągu ul. Ciasnej w Gdańsku" Cz. 2 "Trakt Św. Wojciecha-budowa schodów, pochylni do przystanków (...)
- 690/2025 Opracowanie projektu koncepcji i przygotowania PFU dla inwestycji polegającej na termomodernizacji i przebudowie budynku użyteczności publicznej przy ul. Włókienniczej 54 w Warszawie.
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z rozbudową sieci w Gminie Ciechanowiec
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.