eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUtrzymanie jazu na rzece Sanna w km 29+540 w Zaklikowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Rzeszów: Utrzymanie jazu na rzece Sanna w km 29+540 w Zaklikowie.
Numer ogłoszenia: 18334 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jedn. organiz. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie jazu na rzece Sanna w km 29+540 w Zaklikowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: - codzienny przegląd stanu technicznego urządzeń wyciągowych i piętrzących, - dokonywanie odczytu stanu wodowskazowego, - prowadzenie dziennika obiektu, - smarowanie wyciągów oraz prowadnic, - koszenie skarp na odcinku 50 m powyżej i poniżej jazu z wygrabieniem i wywozem skoszonej roślinności, - utrzymanie drożności przepławki - usunięcie namułu i nieczystości, - rozbiórka przytamowań i zatorów na przelewach, - załadunek i wywóz nieczystości, - wycinka lodu przy przelewach i na wlocie przepławki, - dyżury i sterowanie przepływami w okresach przepływów powodziowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: - nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych. - złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dla zakresu, o którym mowa w pkt. VII.A: kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w następujący sposób: - wg podstaw wycen określonych w przedmiarze, - wg ilości roboczogodzin określonych w przedmiarze, - w oparciu o: 1. opis techniczny, przedmiar robót, 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przetargu wg podanego wzoru. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg podanego wzoru. a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wg podanego wzoru. b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. UWAGA: Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty polegające na konserwacji (utrzymaniu), remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie w związku z art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b, jeśli Wykonawca polega na spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez te podmioty i podmioty oddają Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW w Rzeszowie Oddział w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 86, pokój Nr 4- odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15zł (z VAT) za 1stronę formatu A4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 08:30, miejsce: PZMiUW Rzeszów Oddział w Tarnobrzegu , ul. Sienkiewicza 86, pok 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.