Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Kraków: Dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 18333 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4252842, faks 12 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. Zamówienie składa się z 12 części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum: - dla części 1 zamówienia 30 000,00 zł brutto; - dla części 2 zamówienia 8 000,00 zł brutto; - dla części 3 zamówienia 10 000,00 zł brutto; - dla części 4 zamówienia 4 000,00 zł brutto; - dla części 5 zamówienia 5 000,00 zł brutto; - dla części 6 zamówienia 5 000,00 zł brutto; - dla części 7 zamówienia 3 500,00 zł brutto; - dla części 8 zamówienia 30 000,00 zł brutto; - dla części 9 zamówienia 6 000,00 zł brutto; - dla części 10 zamówienia 9 000,00 zł brutto; - dla części 11 zamówienia 11 000,00 zł brutto; - dla części 12 zamówienia 500,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie sprzętu medycznego (spełniającego niezbędne normy) stanowiącego przedmiot oferty do obrotu na terenie UE lub RP; 2. Specyfikacja techniczna i opis parametrów (załącznik do umowy) - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (w części której dotyczy składana oferta).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy) - jeżeli dotyczy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy wykazać, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione [należy złożyć dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa (podpisane przez osobę upoważnioną ze strony podmiotu składającego zobowiązanie)];
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) terminu dostawy i montażu urządzenia, szkolenia personelu Zamawiającego, terminu naprawy urządzenia, sposobu i terminu zapłaty wynagrodzenia na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności z uwagi na przypadki działania siły wyższej, przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane wskutek decyzji właściwych organów administracji albo spowodowane przez osoby trzecie; b) terminów i sposobu płatności wynagrodzenia, uzasadnionej zmianą terminów wykonania umowy lub opóźnieniem w realizacji umowy. 2. Dopuszcza się zmianę rodzaju urządzenia, będącego przedmiotem dostawy, w przypadku braku możliwości dostawy zamówionego urządzenia z przyczyn niezależnych od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć, w szczególności wycofania urządzeń przed terminem dostawy z produkcji lub sieci dystrybucji w Polsce. Wówczas Wykonawca może zaproponować inne urządzenie spełniające co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikające z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego przez Zamawiającego. Propozycję zmiany Wykonawca kieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiający może żądać przedłożenia stosownej dokumentacji. 3. Wszelkie zmiany umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i zgodne z interesem publicznym. Zmiany umowy nie mogą zwiększać wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, w Sekretariacie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: dostawa 12-kanałowego aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego - 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: dostawa 12-kanałowego aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: dostawa schodów z pochylnią - 3 sztuki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: dostawa schodów z pochylnią - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: dostawa ekopompy wraz z aparatem do masażu wibracyjnego - 2 sztuki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: dostawa ekopompy wraz z aparatem do masażu wibracyjnego - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: dostawa stołu do terapii ręki - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: dostawa stołu do terapii ręki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: dostawa stołów rehabilitacyjnych - 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: dostawa stołów rehabilitacyjnych - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: dostawa stołu rehabilitacyjnego do terapii metodą BOBATH - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: dostawa stołu rehabilitacyjnego do terapii metodą BOBATH - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: dostawa aparatu jednokanałowego do laseroterapii - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: dostawa aparatu jednokanałowego do laseroterapii - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: dostawa defibrylatora - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: dostawa defibrylatora - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: dostawa aparatu EKG - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: dostawa aparatu EKG - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10: dostawa materaców przeciwodleżynowych, pneumatycznych dla pacjentów narażonych na odleżyny lub pacjentów z odleżynami do II stopnia włącznie wraz z pokrowcami na materace (7 szt. materacy) - 4 sztuki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10: dostawa materaców przeciwodleżynowych, pneumatycznych dla pacjentów narażonych na odleżyny lub pacjentów z odleżynami do II stopnia włącznie wraz z pokrowcami na materace (7 szt. materacy) - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11: dostawa stołów zabiegowych elektrycznych - 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11: dostawa stołów zabiegowych elektrycznych - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12: dostawa kozetki lekarskiej - 1 sztuka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12: dostawa kozetki lekarskiej - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem (specyfikacja techniczna i opis parametrów), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





