To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-14
Gdańsk: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu - znak sprawy: Adm. 15/2010
Numer ogłoszenia: 18333 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378202 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu - znak sprawy: Adm. 15/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu, w asortymencie określonym w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i ilość, w terminie określonym przez Zamawiającego. Podczas realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego handlowego dokumentu identyfikacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. Nr 33, poz. 287) oraz z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288). Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do Działu Żywienia Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia należy zrealizować w zamówieniach częściowych, w okresie od dnia 1 stycznia 2011 do dnia 31 grudnia 2011 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jednakże na wszystkie pozycje w danej części.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wołowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Masarnia Dąbrówka Jan Szturo, Dąbrówka 29, 83-111 Miłobądz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99508,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92955,44
Oferta z najniższą ceną: 92955,44 / Oferta z najwyższą ceną: 106038,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso wieprzowe, tłuszcze zwierzęce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOKOŁÓW S.A., Al. 550-lecia 1, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53566,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50182,63
Oferta z najniższą ceną: 50182,63 / Oferta z najwyższą ceną: 52322,07
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przetwory z mięsa (wędliny)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Masarnia Dąbrówka Jan Szturo, Dąbrówka 29, 83-111 Miłobądz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115576,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106717,52
Oferta z najniższą ceną: 106717,52 / Oferta z najwyższą ceną: 119250,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień i Zbigniew Grudzień Spółka Jawna, ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22529,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22742,40
Oferta z najniższą ceną: 22742,40 / Oferta z najwyższą ceną: 25647,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisowania samochodów służbowych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ GDAŃSKIEGO CENTRUM INFORMATYCZNEGO
- Plan Urządzenia Lasu dla lasów komunalnych w Gdańsku na okres 2026-2035
- Utrzymanie sterowników CPAnet w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej na rok 2026"
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II nr 1 w Łapach
- Dostawę mięsa i wędlin/ artykułów spożywczych/ryb mrożonych/nabiału/warzyw i owoców mrożonych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 30 czerwca 2026 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Kamieniu w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





