eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa środków czystości, artykułów gospodarczych i worków foliowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Sosnowiec: Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych i worków foliowych
Numer ogłoszenia: 183320 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych i worków foliowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1- środki do mycia i czyszczenia, Pakiet nr 2 - preparaty do mycia, dezynfekcji i czyszczenia, Pakiet nr 3 - środki i płyny do mycia i płukania, Pakiet nr 4 - środki czystości różne Pakiet nr 5 - artykuły gospodarcze, Pakiet nr 6 - mopy, Pakiet nr 7 - artykuły gospodarcze Pakiet nr 8 - ręczniki papierowe i papier toaletowy, Pakiet nr 9 - worki foliowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - próbki oferowanego asortymentu (Dotyczy Pakietu nr 6, Pakietu nr 7 poz. 2), - dokument potwierdzający ilość cykli prania ( Dotyczy Pakietu nr 6), - karty charakterystyki (do asortymentu oznaczonego * w formularzu asortymentowo- cenowym - zał. nr 4 do SIWZ), - etykiety i instrukcje używania w języku polskim wraz z pierwszą dostawą, - dla wyrobów medycznych: deklaracje zgodności CE lub certyfikat CE (dotyczy Pakietu 3 poz. 3, 4); - dla produktów biobójczych: pozwolenie na obrót produktów biobójczych wydane przez MZ (dotyczy Pakietu 2 poz.2);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷ 4.9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c) zmiany numeru katalogowego produktu, d) zmiana nazwy handlowej produktu, e) zmiana producenta, f) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku. 4.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. a-f pkt.4 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 4.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 4.3. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 środki myjąco-czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.* Środek myjąco-pielęgnujący do mycia podłóg, w tym podłóg zabezpieczonych akrylami. Skład: poniżej 5% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne, 5-10% alkohole sulfonowane, 2-5% etoksylowany alkohol tłuszczowy, ph 8,5 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op.= 1l op. 275 2.* Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych (glazura, meble, powierzchnie laminowane) w tym do powierzchni błyszczących (szyby,lustra, przeszklenia). Skład: poniżej 5% anionowe środki anionowo-czynne, 15-30% niejonowe środki powierzchniowo-czynne,10-20% alkohol izopropylowy, pf 5,5 do 6,5 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op=1l op. 300 3.* Środek czyszczący do urządzeń sanitarnych. Skład: 5-15% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, 10-20% kwas amidosiarkowy, 10-20% etoksylowany alkohol tłuszczowy, ph 1,1 koncentrat, stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu 1000 litrów roztworu roboczego, op=1l op. 200 Zamawiający wymaga, by każdy preparat lub oznakowanie opakowania było w innym kolorze. Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 środki myjąco-czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Skoncentrowany preparat myjący w postaci cieczy, skuteczny w usuwaniu różnorodnych zanieczyszczeń z urządzeń, ścian, podłóg pomieszczeń. Nie zawiera fosforanów, bezpieczny dla środowiska, mający zastosowanie w przemyśle spożywczym. Wymagane opakowania o pojemności 22kg. Preparat o pH (1% roztworu) 12,6 oraz gęstości (20 st.C) 1,07g/cm3. Stosuje się w stężeniach od 0,2 -2%. Zawiera w swoim składzie sól sodową EDTA (5-15%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol (C13) etoksylowany (8-9EO)) (<5%), 2-(2-butoksyetoksy) etanol (<5%). Preparat dozowany przez system typu hydrosystem. Op. = 22 kg op. 4 2 Stężony preparat dezynfekcyjno-myjący, przeznaczony do dezynfekcji powierzchni i urządzeń w miejscach przygotowania i spożywania posiłków. Zawiera kationowe środki powierzchniowo czynne (chlorek dimetyloformamidy) <5%, związki neutralizujące twardość wody, związki powierzchniowo czynne, związki lekko alkaliczne oraz kationowe związki dezynfekcyjne o szerokim spektrum skuteczności bakteriobójczej. Postać: przeźroczysta ciecz, pH (koncentrat, w 20st.C): ok. 7,3: gęstość w 20st.C: ok.1,0g/cm3. Dozowanie 60ml/8l wody. Preparat dozowany przez system typu hydrosystem. Op.= 20l op. 2 3 Automatyczne urządzenie z 25m wężem umożliwiające dozowanie 2 produktów (z poz. 1 i poz. 2) z dostarczonych opakowań, typu hydrosystem szt. 1 4 Skoncentrowany preparat myjąco-dezynfekujący, przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń w miejscach przygotowywania i spożywania posiłków. Posiada właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze. Płyn barwy fioletowej, o pH koncentratu 10-11 oraz gęstości 1,035g/m3 w plastikowej saszetce o pojemności 1,5l. Preparat zawiera w swoim składzie niejonowe środki powierzchniowo-czynne (alkohol (C13) etoksylowany (8-9EO)) (5-15%), kationowe środki powierzchniowo czynne (chlorek didecylodimetyloamoniowy) (<5%), kationowe środki powierzchniowo czynne (czwartorzędowe środki amoniowe, benzyl-C12-16-alkildimetyl,chlorki) (<5%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol (C13), etoksylowany (3EO)) (<5%), propan-2-ol, izopropanol, alkohol izopropylowy (<5%), węglan sodu, węglan disodu (<5%) oraz substancje dezynfekujące. Preparat dozowany przez dozownik Divermite S. Op=1,5l op. 1 5 Urządzenie Divermite S umożliwiające dozowanie 15ml preparatu z 1,5l saszetki szt. 1 6 Skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń, skuteczny przy usuwaniu wszelkiego rodzaju zabrudzeń z powierzchni zmywalnych, łatwo usuwa tłuszcz i zaschnięte resztki jedzenia, łatwy w spłukiwaniu, skład: anionowe związki powierzchniowo czynne, konserwanty, związki zapachowe. Związki zawarte w preparacie ulegaja biodegradacji, kolor zielony, delikatny dla skóry rąk, pH koncentratu zbliżone do pH skóry ok. 5,2. Ekonomiczny: dozowanie: 1 doza (ok.20ml) preparatu na 10-20l.roztworu. Op=20l op. 8 7 Urządzenie dozujące typu pompa automatyczna Szt. 1 8 Alkaliczny preparat w postaci płynu o brązowej barwie do czyszczenia piekarników i frytownic, usuwa zwęglone osady i tłuszcze. Płyn o pH 13,0 i gstości 1,12g/cm3, w swoim składzie zawiera wodorotlenek sodu (5-15%), eter 2-metylowy propanolu (<5%), niejonowe związki powierzchniowo czynne (poliglukozyd alkilowy) (<5%). Preparat działa w temperaturze 60-80 st.C Op= 2l op. 4 9 Preparat przeznaczony do czyszczenia, polerowania i konserwacji powierzchni pionowych wykonanych ze stali nierdzewnej. Preparat nadaje się do czyszczenia zabrudzeń tłuszczowych, zostawia warstwę ochronną na powierzchniach, nadaje połysk. Biale mleczko o pH 6-8 gęstości 0,94g/cm3, w swoim składzie zawiera węglowodory alifatyczne (>30%), niejonowe środki powierzchniowo czynne (alkohol alkilowy etoksylowany) (<5%) Dimethylol Glykol, Methylchloroisothiazolinone. Op=750ml op. 4 Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 20l, 22kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 środki i płyny do mycia i płukania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.* Płyn myjący do zmywarek. Specjalny środek czyszczący do słabo zabrudzonych naczyń oraz naczyń ze szkła i porcelany. Dozowanie: automatycznie 1,5*-2 ml na 1 l wody *przy wodzie o max. twardości 5° dH Właściwości: gęstość (20st.C): 1,2g/cm3 , wartość pH (20st.C): ok.14, lepkość (20st.C); <10mPa s, zawartość LZO: <30%, rozpuszcza się w wodzie. Op =12 kg. Typu F-420 op. 24 2.* Płynny środek nabłyszczający do zmywarek wyłącznie do użytku profesjonalnego. Skład: kwas cytrynowy 5-10%, niejonowy środek powierzchniowo czynny 5-15%, kwas glikolowy 1-5%. Właściwości: gęstość (20st.C): 1,05g/cm3 , wartość pH (20st.C): 1,9 , lepkość (20st.C) <10mPas, ciecz bezbarwna op=12kg. Typu Klarsplurer N - koncentrat op. 12 3.* Środek myjący do myjni firmy Getinge 1200 typu GD Wash lub kompatybilny, w opakowaniach 5l, dopuszczony do użycia w wymienionej myjni - nie powodujący utraty gwarancji, z terminem gwarancji 12 miesięcy od daty zakupu. W PRZYPADKU ZMIANY PREPARATÓW KOSZT KALIBRACJI I TESTOWANIA MYJNI PONOSI WYKONAWCA. op. 48 4.* Środek płuczący i odkamieniający do myjni firmy Getinge 1200 typu GD Flush lub kompatybilny, w opakowaniach 5l, dopuszczony do użycia w wymienionej myjni - nie powodujący utraty gwarancji, z terminem gwarancji 12 miesięcy od daty zakupu. W PRZYPADKU ZMIANY PREPARATÓW KOSZT KALIBRACJI I TESTOWANIA MYJNI PONOSI WYKONAWCA. op. 48 5.* Płyn do płukania oraz wiązania twardości wody w myjniach naczyń sanitarnych z dezynfekcją parową basenów, kaczek itp. Właściwości: płyn jest lekko kwaśnym środkiem płuczącym ze specjalnymi składnikami zmiękczającymi. Dzięki dobrym właściwościom wiązania wapnia i nawilżania nie pozostawia plam wodnych i osadów wapiennych na przedmiotach.Składniki: <5% polikarboksylany, środki konserwujące (metylochloroisotiazolinon/metylisotiazolinon. Dane techniczne: gęstość (20st.C); 1,1g/cm3 , wartośC pH (20st.C w wodzie zdemineralizowanej); 0,5-1,5ml/l:3,7-3,0 , lepkość (koncentrat 20st.C) <50 mPas op=5l. Typu np. Neodisher SBK op. 84 Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l, 12kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 środki czystości różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do mycia naczyń usuwający tłuszcz, łagodny dla skóry rąk, posiadający atest PZH, wydajność: 1 łyżeczka na 5l wody, op= 5l. szt. 684 2. Proszek do zmywarek w granulkach op=1kg szt. 150 3. Mydło w płynie o pH równym 5,5 posiadające atest PZH op=5l. szt. 684 4. Pasta BHP ścierna 500g szt. 54 5. Szampon do włosów op=1l szt. 18 6. Płyn do mycia powierzchni chromowanej 0,5l op. 108 7. Proszek czyszczący do kotłów, garnków, zlewów, stołów nierdzewnych 1kg szt. 300 8. Płyn czyszcząco-dezynfekujący, przeznaczony do różnorodnego zastosowania, różowy, typu Lizo op=1l szt. 200 9. Preparat do udrażniania rur i kanalizacji 0,5kg granulat szt. 24 10. Mleczko do mycia sanitariatów, usuwające brud, plamy i tłuszcz, nie rysujące powierzchni op= 0,5l szt. 720 11. Maszynki do golenia jednorazowego użytku szt. 360 Dopuszcza się inną ilość w opakowaniu niż wskazana przez Zamawiającego z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości przy czym op. nie może przekraczać 5l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 artykuły gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze gumowe, posiadające atest PZH para 600 2. Rękawice kuchenne bawełniane, ochronne, jednopalczaste para 55 3. Szczotki do szorowania w drewnianej oprawie +styl szt. 18 4. Szczotki do zamiatania w drewnianej oprawie+styl szt. 18 5. Wiadra plastikowe o poj.10l, bez pokrywy, kolor czerwony i niebieski szt. 36 6. Szczotka do WC + pojemnik kpl. 54 7. Szczotka do mycia kaloryferów szt. 9 8. Szufelka + zmiotka plastikowa kpl. 36 9. Szczotka do mycia butelek (poj. butelki 250ml) szt. 42 10. Ściągaczka do wody ze stylem 40cm szt. 6 11. Ściągaczka do wody ze stylem 60cm szt. 6 12. Gąbka do mycia naczyń z jednostronną powierzchnią szorującą, nie powodującą zarysowań rozm. 9,5cmx7cmx4,5cm typu Vileda szt. 1980 13. Druciak metalowy o drobnym splocie z blachy nierdzewnej 60g. do czyszczenia kotłów szt. 120 14. Druciak plastikowy śr. 8cm szt. 120 15. Ścierka do podłóg bawełniana biała rozm. 68x68 cm (+/- 2cm) szt. 440 16. Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm żółta (+ /- 2cm) szt. 1800 17. Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm niebieska (+ - 2cm) szt. 1800 18. Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm czerwona (+ - 2cm) szt. 1800 19. Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm zielona (+ - 2cm) szt. 1500 20. Ściereczka flizelinowa rozm. 38x38cm pomarańczowa (+ - 2cm) szt. 480 21. Ściereczka tetrowa 80cm x 80 cm szt. 360 22. Ściereczki ostre do mycia zlewów rozm. 10x15cm szt. 96.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 mopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mop kieszeniowy - skład: bawełna 60% (+ -10%), poliester, odporność na temp.prania 60-95 st.C, wymiary dł.430mm (+ - 10mm), szer. 145mm (+ -10mm), waga mopa 140g-170g, wewnątrz mopa pętelki, na obrzeżach mopa frędzle, długość frędzli na obrzeżach mopa 35mm (+ - 10mm), ilość wewnętrznych tkanych rzędów pętelek: min. 15, wysokość pętelki: 20mm (+ - 5mm), rodzaj tkania wewnętrznych rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, oznaczenie mopa kolorową lamówką wszytą na całej długości mopa, ilość dostępnych kolorów lamówek: min. 5 (niebieski, czerwony, zielony, żółty, biały), 2 kieszenie do mocowania mopa na uchwycie z nacięciami odprowadzającymi wodę, kieszenie mopa posiadające wzmocnienie z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, przeszyte w tym samym miejscu co lamówka, wymiary wewnętrzne kieszeni mopa: głębokość 65mm (+ -10mm), szerokość 120mm (+ - 10mm), oznakowany przepisem prania, do czyszczenia wszelkich powierzchni na wilgotno i mokro, gwarancja wytrzymałości min. 250 cykli prania szt. 2. Mop kieszeniowy - skład: bawełna 60% (+ -10%), poliester, odporność na temp. prania 60-95 st.C, wymiary dł.540mm (+ - 10mm), szer. 165mm (+ -10mm), waga mopa 190g (+ -10g), wewnatrz mopa pętelki, na obrzeżach mopa frędzle, długość frędzli na obrzeżach mopa 40mm (+ -10mm), ilość wewnętrznych tkanych rzędów pętelek: min. 17, wysokość pętelki: 20mm (+ - 5mm), rodzaj tkania wewnętrznych rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, oznaczenie mopa kolorową lamówką wszytą na całej długości mopa, ilość dostępnych kolorów lamówek: min. 5 (niebieski, czerwony, zielony, żółty, biały), 2 kieszenie do mocowania mopa na uchwycie z nacięciami odprowadzającymi wodę, kieszenie mopa, posiadające wzmocnienie z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, przeszyte w tym samym miejscu co lamówka, wymiary wewnętrzne kieszeni mopa: głębokość 60mm (+/ -10mm), szerokość 135mm (+ /- 5mm), oznakowany przepisem prania, do czyszczenia wszelkich powierzchni na wilgotno i mokro, gwarancja wytrzymałości min. 250 cykli prania szt. Do oferty należy dołączyć: - próbkę nakładki mopa - do oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz jako wzornik podczas realizacji zamówień. - dokument potwierdzający ilość cykli prania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 artykuły gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skrobaczka kieszeniowa wykonana z metalu z plastikową rączką. Przeznaczona do gładkich powierzchni z możliwością wymiany ostrza, wymiary 12x4,5cm szt. 4 2. Uchwyt magnesowy (stopa) + drążek aluminiowy do uchwytu o długości 160cm zakończony z jednej strony rękojeścią, z a drugiej otworem do mocowania uchwytu, kompatybilny ze stopą. Uchwyt przystosowany tylko do nakładek z kieszeniami, posiadający automatyczny mechanizm zamykający dzięki zastosowaniu stałego magnesu, nisko mocowana oś obrotu poziomego zapobiegająca przekręcaniu się uchwytów w miejscach krańcowych, wyposażony w przegub, który pozwalający na łatwą pracę w każdym kierunku, spłaszczone końce uchwytu umożliwiające łatwe mocowanie nakładki, gdy kieszenie nie są rozchylone, wymiary: 39cm (+ -5cm) x 10cm (+ - 5cm), waga 515g (+ - 5g), zaokrąglone brzegi umożliwiające łatwe chwytanie nakładek na kieszenie, materiał typu Armitel, polietyroster TPE. szt. 40 3. Ściągaczka do wody dwustronna szer. 60cm (bawełna+guma) ze stylem teleskopowym ok. 2m szt. 5 Do oferty należy dołączyć: - próbkę stopy i drążka - do oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz jako wzornik podczas realizacji zamówień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 ręczniki papierowe i papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręcznik papierowy na rolce biały z perforacją, 2-warstwowy, szer. 23cm, dł. listka 20cm, ilość listków na rolce 45 szt. szt. 1080 2. Papier toaletowy o dł.min. 23m, szary,bez perforacji, waga min. 80g szt. 2500 3. Ręczniki składane, papierowe, tzw. listki o rozm. 0,25mx0,23m op/4000skł op. 1170.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki foliowe 50x60 żółte HDPE op=50szt. op. 22 2. Worki foliowe 50x60 czerwone HDPE op=50szt. op. 650 3. Worki foliowe 50x60 czarne HDPE op=50szt. op. 3300 4. Worki foliowe 60x80 czerwone HDPE op=50szt op. 900 5. Worki foliowe 60x80 czarne HDPE op=50szt op. 850 6. Worki foliowe 60x90 czarne HDPE op=50szt op. 1900 7. Worki foliowe 70x110 czrne LDPE op=10 szt. op. 7500 8. Worki foliowe 70x110 czerwone LDPE op=10 szt. op. 3400 9. Worki foliowe 70x110 żółte LDPE op=10 szt. op. 37 10. Woreczki foliowe z atestem do żywności rozm. 25x35cm op=100szt. op. 120 11. Woreczki foliowe z atestem do żywności o poj. 120l op=100szt. op. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.