Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Płock: Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora dla kandydatów na studia w PWSZ w Płocku w roku akademickim 2012/2013
Numer ogłoszenia: 183292 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora dla kandydatów na studia w PWSZ w Płocku w roku akademickim 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie projektu graficznego informatora oraz składu komputerowego, przygotowanie informatora do druku, druk informatora. 2.Opis fizyczny publikacji: Nakład - 2.500 egz. Objętość - 52 strony + okładka Format - 19,00 x 19,50 cm Papier- wnętrze: kreda mat 90g ( na każdej stronie kolorowe zdjęcia ); okładka: kreda 300g, folia mat, lakier wybiórczy do 25 % powierzchni Kolor - 4/4 Oprawa - zeszytowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Brak załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok.127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 11:15, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza,pok.202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: -Magdalena Kalota - Dział Administracyjny, Plac Dąbrowskiego 2, pok.127, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Aneta Kamińska- Wydawnictwo PWSZ, Plac Dąbrowskiego 2, pok.2, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 210 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów, monitora interaktywnego, urządzenia wielofunkcyjnego i oprogramowania
- ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji ppoż w budynku Usamodzielnienia I w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie - etap II"
- Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku przy ul. Królewieckiej 14, II część I etapu inwestycji
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- AD/ZP/52/25 "Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP 8500 oraz blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz doktoranckich z podziałem na części (pakiety)".
- Wykonanie albumu fotograficznego z okazji 30-lecia Magurskiego Parku Narodowego
- Zlecenie organizacji cyklu dwóch plenerowych wydarzeń na terenie województwa zachodniopomorskiego pn. "Letni Festiwal Innowacji"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.