Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa oprogramowania oraz wykonanie usługi maintenance
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Marcin Atanasow, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5212214, fax +48 22 6289785, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości, Sekretariat Biura Finansowo-Administracyjnego, pok. nr 15, Marcin Atanasow, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5212572, fax +48 22 6272193, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania oraz wykonanie usługi maintenance. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa oprogramowania : 1) Magic V 9.4 Deployment Open Client z najnowszym dostępnym service-packiem z usługą maintenance na 12 miesięcy, na łączną ilość 1350 stanowisk, 2) nośników zawierających ww. oprogramowanie - 55 kompletów, 3) dokumentacji do ww. oprogramowanie - 1 komplet. 3.1.2. Wykonanie usługi maintenance dla następujących licencji : 1) Dep. Open Klient v 9.4 dla 465 użytkowników, serial number: 426831087 za okres: 01.01.2006 - 31.12.2006. 2) Dep. Open Klient v 9.4 dla 830 użytkowników, serial number :127232941 za okres: 01.01.2006 - 31.12.2006. 3) Dep. Open Klient v 9.4 dla 1071 użytkowników, serial number : 227227659 za okres 01.01.2006 - 31.12.2006. 4) Dep. Open Klient v 9.4 with SQL GTW dla 1170 użytkowników, serial number : 427566827 za okres 01.07.2006 - 31.12.2006. 2. W przypadku zaoferowania licencji równoważnych, innych niż w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna zaoferowany produkt za równoważny, jeżeli wszystkie komponenty systemu Centralnej Bazy Danych SIP, wykorzystującego oprogramowanie wyspecyfikowane w SIWZ, będą w środowisku zaoferowanego produktu działały w taki sam sposób jak w środowisku produktu wyspecyfikowanego w SIWZ. 3. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego Zamawiający może żądać od Wykonawcy bezpłatnego wypożyczenia oferowanego produktu na okres co najmniej 7 dni, w celu sprawdzenia, czy jest to produkt równoważny zamawianemu. Zamawiający dokona sprawdzenia w obecności Wykonawcy, na jego wniosek. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Sprawiedliwości, Departament CORS i Informatyzacji Resortu, ul. Ostrobramska 75c, Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa oprogramowania : 1) Magic V 9.4 Deployment Open Client z najnowszym dostępnym service-packiem z usługą maintenance na 12 miesięcy, na łączną ilość 1350 stanowisk, 2) nośników zawierających ww. oprogramowanie - 55 kompletów, 3) dokumentacji do ww. oprogramowanie - 1 komplet. 3.1.2. Wykonanie usługi maintenance dla następujących licencji : 1) Dep. Open Klient v 9.4 dla 465 użytkowników, serial number: 426831087 za okres: 01.01.2006 - 31.12.2006. 2) Dep. Open Klient v 9.4 dla 830 użytkowników, serial number :127232941 za okres: 01.01.2006 - 31.12.2006. 3) Dep. Open Klient v 9.4 dla 1071 użytkowników, serial number : 227227659 za okres 01.01.2006 - 31.12.2006. 4) Dep. Open Klient v 9.4 with SQL GTW dla 1170 użytkowników, serial number : 427566827 za okres 01.07.2006 - 31.12.2006. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;
III.1) Wymagane wadium: Wadium wynosi 15.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt I. na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków : 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2006, godzina 12:30, Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, Warszawa, sala nr 615.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





