eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperckiej i udział w pracach Komisji Oceny Wniosków Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawyZP/R/AIP/716/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Szczecin: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperckiej i udział w pracach Komisji Oceny Wniosków Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/R/AIP/716/2010
Numer ogłoszenia: 183185 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156214 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi eksperckiej i udział w pracach Komisji Oceny Wniosków Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/R/AIP/716/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperckiej i udział w pracach Komisji Oceny Wniosków w ramach, której ocenionych zostanie łącznie 468 wniosków składanych w projekcie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt.: Własna firma - Twoją przyszłością - szkolenia, doradztwo i wsparcie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. II. Zakres wskazany w pkt. I realizowany będzie w podziale na trzy zadania: a) Świadczenie usługi eksperckiej przy ocenie 156 wniosków - Zadania nr 1; b) Świadczenie usługi eksperckiej przy ocenie 156 wniosków - Zadania nr 2; c) Świadczenie usługi eksperckiej przy ocenie 156 wniosków - Zadania nr 3; III. Do obowiązków każdego eksperta Komisji Oceny Wniosków należeć będzie: 1) Udział w pracach Komisji Oceny wniosków w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8; 2) Ocena merytoryczna wniosków o wsparcie finansowe wraz ze złożonymi załącznikami (w tym: zweryfikowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz biznes planu i pozostałych załączników; 3) Wyłonienie wniosków kwalifikujących się do otrzymania wsparcia (wnioski, które uzyskały min. 60 pkt na 100 pkt możliwych do zdobycia i min 60% punktów możliwych do uzyskania w każdym punkcie oceny) w ramach środków określonych we wniosku projektowym na dany rodzaj wsparcia; 4) Przedstawienie w formie pisemnej uzasadnienia wystawionej oceny końcowej, jak i ocen cząstkowych z poszczególnych części wniosku o wsparcie, co potwierdza własnoręcznym podpisem; 5) Sporządzenie listy wniosków uszeregowanych w kolejności malejącej liczby uzyskanych punktów tj. listy rankingowej; 6) Sporządzenie protokołu z posiedzenia Komisji Oceny wniosków o wsparcie finansowe i załączenie do niego listy rankingowej, deklaracji poufności i bezstronności, listy obecności i przekazanie go Kadrze Zarządzającej Projektem; 7) Ocena merytoryczna wniosków o wsparcie pomostowe wraz ze złożonymi załącznikami; 8) Sporządzenie protokołu z posiedzenia Komisji Oceny Wniosków o wsparcie pomostowe i załączenie do niego deklaracji poufności i bezstronności, listy obecności i przekazanie go Kadrze Zarządzającej Projektem; 9) Przedstawienie w formie pisemnej uzasadnienia wystawionej oceny końcowej, jak i ocen cząstkowych z poszczególnych części wniosku o wsparcie pomostowe, co potwierdza własnoręcznym podpisem. IV. Ilość wniosków podlegających ocenie może ulec zmniejszeniu w przypadku złożenia mniejszej liczby wniosków przez uczestników projektu. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację usługi w podanych wielkościach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt.: Własna firma - Twoją przyszłością - szkolenia, doradztwo i wsparcie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Umowa nr UDA-POKL.06.02.00-32.023/09-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dr inż. Edyta Anna Pawlak, ul. Chopina 68/7, 71-450 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Barski, ul. Piotra Skargi 5/7, 71-422 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Natalia Barczak HELPDESK, Warzymice 176/7, 72-005 Przecław, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23244,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23244,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23244,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.