Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Stargard Szczeciński: Na Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania
Numer ogłoszenia: 183165 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, fax 091 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu ZSI (licencji oprogramowania aplikacyjnego) zwanego dalej Systemem ZSI Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego Zintegrowany System Informatyczny obejmujący moduły i funkcje zgodne z niniejszą SIWZ, wraz z niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem bazodanowym, (załącznik 1 do SIWZ) w następującej ilości modułów i licencji. 2.Przeprowadzenie instruktażu/szkolenia użytkowników Systemu ZSI. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów oraz będzie świadczył usługi serwisu gwarancyjnego w zakresie wymaganej funkcjonalności w zakresie ww. modułów systemu ZSI. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. 3.Dostosowanie modułów: analitycznego dla zarządu, rozliczania automatycznego kosztów, elektronicznego obiegu dokumentów oraz dodatkowe prace programistyczno-dostosowawcze do potrzeb Zamawiającego w ramach funkcjonalności dostarczonego przez Wykonawcę Systemu ZSI, w wymiarze 50 godzin (zgodnie z funkcjonalnością zawartą we w Załączniku nr 1 SIWZ). 4.Wykonanie konwersji baz danych z aktualnie posiadanych systemów informatycznych do oferowanych modułów Systemu ZSI, 5.Opracowanie mapy wektorowej na potrzeby modułu GIS z dostarczonych przez Zamawiającego podkładów geodezyjnych - szczegóły określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Opieka nad systemem poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres przez okres 24 miesięcy zgodnie z zapisami Wzoru Umowy Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność Zintegrowanego Systemu Informatycznego poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, z adaptacją do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie bezpłatnych zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych jak i zmian wymaganych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść najpóźniej do 25 sierpnia 2008 roku, do godziny 11.00 w wysokości: 14.000,00 (słownie: czternaście tysięcy) złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. spełniają warunki szczegółowe, w tym: 1) udokumentują roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej w ostatnich trzech latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000 zł; 2) wykażą się posiadaniem zdolności kredytowej lub posiadaniem środków finansowych w wysokości co najmniej 700 000 zł, 3) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 700 000 zł. 4) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności w tym okresie jest krótszy to, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem komunalnym ukierunkowanym na działalność wodno-ściekową, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 250 tys. zł netto (bez kosztów sprzętu komputerowego), c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 20 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono następujące moduły: Finansowo- Księgowy, Kadrowo-Płacowy, Gospodarka Materiałowa, Inwestycje i Środki Trwałe, Sprzedaż Wody i Odbiór Ścieków, Kontroling. e) w ramach co najmniej 2 projektów wdrożono moduły : Mapa Cyfrowa, Internetowe Biuro Obsługi Klienta, 5) wykażą się zatrudnieniem w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 25 pracowników w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach. 6) Wykonawca winien być właścicielem praw autorskich lub winien posiadać prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego winien posiadać umowę licencyjną z producentem dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego; 7) Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych, 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Status prawny - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1.1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Pełnomocnictwo to musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.) 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 2.1. sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obowiązek przedłożenia sprawozdań finansowych dotyczy tych lat obrotowych, za które wykonawca zgodnie z przepisami o rachunkowości na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest obowiązany posiadać sporządzone sprawozdanie. 2.2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.3. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 3.1. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Z informacji winno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach, co najmniej 25 pracowników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 250 tys. zł netto (bez kosztów sprzętu komputerowego), c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 20 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono co najmniej następujące moduły: Finansowo- Księgowy, Kadrowo-Płacowy, Gospodarka Materiałowa, Inwestycje i Środki Trwałe, Sprzedaż Wody i Odbiór Ścieków, Kontroling. e) ramach 2 z tych projektów wdrożono moduł: Mapa Cyfrowa, Internetowe Biuro Obsługi Klienta, Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wdrożenia (w dokumentach tych muszą znaleźć się jednoznaczne zapisy potwierdzające wdrożenie wszystkich modułów systemu wymienionych w pkt. 3.3.d, a także stwierdzenia, że wdrożony system funkcjonuje zgodnie z wymaganiami i posiada wszystkie zamówione funkcjonalności) (np. referencje wystawione przez zleceniodawcę wdrożenia, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do modyfikacji kodów źródłowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego bez utraty gwarancji w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 3.5. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych. 4. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii notarialnej pełnomocnictwa. 5. Kwestię składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,3
- 2. Funkcjonalność oferowanego systemu - 0,7
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 1, cena brutto 50,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 15 - sekretariat zamawiajacego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





