eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomNA-ZP-250-04/05/09



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Radom: NA-ZP-250-04/05/09
Numer ogłoszenia: 183080 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Veitha w Radomiu , ul. Limanowskiego 42, 26-612 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3621127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA-ZP-250-04/05/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pakietu nr 1 - mikrokuwety z materiałem kontrolnym pakietu nr 2 - antykoagulant pakietu nr 3 - roztwory różne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.32.00 - Namiastki nikotyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust.1 pkt1 Ustawy). - potwierdzeniem tego warunku jest załączenie do oferty odpis KRS lub zaświadczenie właściwego organu o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust1 pkt.2 Ustawy). - potwierdzeniem tego warunku to załączenie do oferty: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 realizacji zamówień. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 Ustawy)- - akceptują płatność faktur w terminie do 30 dni od ich otrzymania przez Zamawiającego. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4 Ustawy w związku z art.24 Ustawy). Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty dla oferowanego pakietu - wg załączonego wzoru - stanowi pierwszą stronę oferty 2.Wypełniony przez Wykonawcę /Formularz cenowy/ oferowanego pakietu - zał.nr 1,1a,1b 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 4.Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu i używania oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz.896 z późn. zm.), obowiązuje osobno dla każdego oferowanego produktu - jeżeli nie dotyczy należy załączyć jako niniejszy załącznik deklarację zgodności lub kartę charakterystyki-zał. nr 3. 5.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z postanowień art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy- wg załączonego wzoru - zał. nr 4 6.Podpisany Projekt Umowy parafowany na każdej stronie - zał. nr 5 7.Wypełniony przez Wykonawcę wykaz doświadczenia zawodowego w formie wykazu wykonanych zamówień (min.3 )- stanowi zał. nr 6 UWAGA: 1.Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje, zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia, a w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, nastąpi wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 2.Jeżeli podmioty występują wspólnie - dołączą umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa powinna zawierać: a.określenie celu gospodarczego, b.oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c.wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), d.oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga się aby trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e.zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 3.Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu - Sekretariat ul. Limanowskiego 42 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:15, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu - Sekretariat ul. Limanowskiego 42 26-600 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikrokuwety z materiałem kontrolnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrokuwety oraz krew kontrolna Mikrokuwety wraz z akcesoriami niezbędnymi do oznaczania hemoglobiny na aparatach typ 201 firmy HemoCue będących na wyposażeniu Działu Analiz Lekarskich RCKiK w Radomiu. - mikrokuwety Hb 201 DM ( 1 opak. a 200 szt.) opak. 160 - mikrokuwety Glucose 201 (1 opak. a 100 szt.) opak. 18 - mikrokuwety Plazma /Low Hb ( 1 opak. a 100 szt.) opak. 3 - okres ważności mikrokuwet : minimum 12 miesięcy od daty dostaw, - posiadają znak CE. - termin realizacji: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, Krew kontrolna do oznaczania hemoglobiny na trzech pozimach: - krew kontrolna Low ( 1 opak.- 2 x 1 ml.) opak. 12 - krew kontrolna Normal ( 1 opak.- 2 x 1 ml.) opak. 12 - krew kontrolna High ( 1 opak. - 2 x 1 ml.) opak. 12 Krew kontrolna: - krew kontrolna Gluco-Trol - NG ( 1 opak. - 2 x 1 ml.) opak. 6 - krew kontrolna Glucose poziom 3 ( 1 opak. - 2 x 1 ml..) opak. 6 - krew kontrolna do oznaczania niskiej hemoglobiny Plazma/Low Hb ( 1 opak. -2 x 1 ml.) opak. 5 oraz czyścik do analizatora typ 201 firmy HemoCue szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Antykoagulant.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - poz.1. antykoagulant do osocza: roztwór 4% cytrynianu sodu w 0.9 % roztworze chlorku sodu, w pojemniku plastykowym, wykorzystywany przy produkcji osocza metodą plazmaferezy, jałowy w ilości 2.000 szt. - okres ważności: minimum 18 miesiące od daty dostaw, - termin realizacji: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, -posiadający znak CE. - poz.2. antykoagulant do KKP: z płynem konserwującym ACD(A), wykorzystywany przy produkcji koncentratu krwinek płytkowych metodą tromboferezy, w pojemniku plastykowym, jałow w ilości 800 szt. - okres ważności: minimum 18 miesiące od daty dostaw, - termin realizacji: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, - posiadający znak CE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roztwory różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - okres ważności: minimum 9 miesięcy od daty dostaw, - posiadają: znak CE lub deklarację zgodności, lub kartę charakterystyki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.