eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskREMONT DLA ODNOWIENIA KLASY PRS POŁĄCZONYZ DOKOWANIEM KUTRA NAUKOWO-BADAWCZEGO OCEANOGRAF-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Gdańsk: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY PRS POŁĄCZONYZ DOKOWANIEM KUTRA NAUKOWO-BADAWCZEGO OCEANOGRAF-2
Numer ogłoszenia: 183077 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY PRS POŁĄCZONYZ DOKOWANIEM KUTRA NAUKOWO-BADAWCZEGO OCEANOGRAF-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont dla odnowienia klasy PRS połączony z dokowaniem kutra naukowo - badawczego OCEANOGRAF - 2. nr CPV: 50.24.1000-6. Zamówienie obejmuje zakres prac remontowych zgodnie ze specyfikacją remontową, załącznik nr 2 do SIWZ, oraz umową. Remont, Wykonawca przeprowadzi z własnych materiałów, zgodnie z procesami technologicznymi będącymi przedmiotem wymagań PRS z zachowaniem norm z dziedziny okrętownictwa zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie koszty związane z nadzorem PRS-u ponosi Wykonawca, niniejszy stan rzeczy należy uwzględnić w cenie składanej oferty. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe umożliwiające dokonywanie płatności w sposób oddzielny za określone etapy wykonywania zamówienia. Zamawiający nie planuje spotkania z przedstawicielem Wykonawcy ale istnieje możliwość obejrzenia kutra naukowo badawczego oraz uzyskania informacji precyzujących przedmiot zamówienia u specjalisty ds. taboru pływającego Instytutu Oceanografii Wydziału Biologii Geografii Oceanologii Uniwersytetu Gdańskiego - p. Bogusław Wabia (telefon do kontaktu pkt X a SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych , 4. wykażą się wykonaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców po 100.000 PLN (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy. 5. posiadają potencjał techniczny: urządzenia (własny lub wydzierżawiony, wynajęty, w leasingu czy też użytkowany u innego Wykonawcy/Stoczni dok i slip stosownie do zamówienia) i sprzęt niezbędny do prowadzenia remontu statku zgodnie ze specyfikacją remontową,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów : 1. Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 2. Załącznik. nr 1 do SIWZ - stronę tytułową oferty wg. załączonego wzoru oferty; wypełniony i podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 3. Załącznik nr 2 do SIWZ; specyfikacja remontowa, podpisana przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 4. Załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 Ustawy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 5. Załącznik nr 6(do SIWZ) projekt umowy podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda: 6. Załącznik nr 4 do SIWZ; Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania (tzn. zakończenia ) i odbiorców po 100.000 PLN (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane wraz z krótkim opisem) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, zaświadczenia , protokoły zdawczo-odbiorcze, czy też inne dokumenty o tym charakterze, iż co najmniej dwie wymienione w wykazie usługi o zadeklarowanej wartości zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy podpisany jak powyżej. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie); 7. Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie że, posiadają potencjał techniczny tj: urządzenia (własny lub wydzierżawiony, wynajęty, w leasingu czy też użytkowany u innego Wykonawcy/Stoczni dok i slip stosownie do zamówienia) i sprzęt niezbędny do prowadzenia remontu statku zgodnie ze specyfikacją remontową W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.univ.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: w pok. nr 121 Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, w godz. 7.00 -15.00 osobiście, lub pocztą na adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.